Rahsia Dan Panduan Memikat Hati Lelaki

Rahsia Dan Panduan Memikat Hati Lelaki. Dunia yang indah ini walaupun hanya untuk sementara, kita dijadikan berpasangan. Lelaki dengan Perempuan, tak boleh dipisahkan, ia saling memerlukan antara satu sama lain..huhu. Tapi kena ada ikatan yang sah la..

Berbunga-bunga ayat admin hari ni..

Tapi..

Kebiasaannya dalam bab-bab memikat ini lelaki yang mulakan dulu. Bab ini lelaki memang hero, orang kata hero Malaya..haha. Baru nampak cool dan berani, kan. Adakah wanita suka lelaki macam ini ? pastinya jawapan ada pada anda..

Bagaimana pulak dengan wanita, rasa malu ke nak memikat hati lelakidaman anda..


Rahsia Dan Panduan Memikat Hati Lelaki


Rahsia Dan Panduan Memikat Hati Lelaki

Rasanya ada yang malu dan ada jugak yang tak berapa malu. Bergantung pada keperibadian wanita itu sendiri..huhu. Entah betul ke tak yang admin tulis ini, sejujurnya admin tidak mengerti hari wanita ini..

Kalau admin, kalau suka pada seseorang,tak salah mencuba..

Tapi..

Nak pikat lelaki kena ada caranya, nanti tidak pasal-pasal di katakan gedik pulak. Anda sebagai wanita yang bersopan, pastinya tidak mahu perkara ini terjadi. Kalau begitu, kita serahkan bahagian ini pada yang pakar. Pakar yang admin maksudkan, mereka yang mahir dalam bidang ini seperti Dr Tuah. Mahir dalam motivasi dan antara yang dihormati dalam negara Malaysia..

Dan beliau la yang yang telah menulis Rahsia Dan Panduan Memikat Hati Lelaki ini. 

Rahsia Dan Panduan Memikat Hati Lelaki

Kelebihan Rahsia Dan Panduan Memikat Hati Lelaki

Jika anda masalah untuk memahami hati lelaki atau memahami rahsia senyuman lelaki atau susah dapat jodoh. Tak salah lagi, anda seharusnya membaca rahsia perangai lelaki ini..

Secara ringkas kelebihan memiliki panduan pikat lelaki, antaranya ialah..

  1. Anda seharusnya tahu, Islam itu menghalangi seorang wanita untuk memiliki lelaki idaman. Sedangkan Khadijah sendiri pun melamar Nabi Muhammad SAW walaupun usia mereka besar bezanya.
  2. Mengapa Mereka Dapat, Aku Tidak
  3. Persediaan Memikat Untuk Dapat
  4. Siapakah Diriku Ini
  5. Menguasai Psikologi Lelaki
  6. 7 Titik Kelemahan Lelaki
  7. Mengalirkan Arus Minda Kepada Si Dia
  8. Imaginasi Cemerlang Untuk Memikat
  9. Petua Menawan di Mata Orang
  10. Mari Test Serasi atau Tidak
  11. Selingkar Kisah Cinta Gelap
  12. Pikatlah, Jangan Sekadar ______
  13. Bangkitkan Cantik Anda
  14. Biasalah Perigi Mencari Timba
  15. Jangan Sampai Terlampau
  16. Contoh-Contoh Ayat Memikat
  17. Memikat Sebelum Terlekat
  18. Apakah Dia Jodoh Kita
Banyak yang disampaikan oleh Dr Tuah, cuba dapatkan Panduan Memikat Hati Lelaki ini..

Dapat ilmu, motivasi dan pelbagai teknik memikat hati lelaki buat anda. In Sha Allah, ianya akan dapat membantu anda mencari jodoh yang anda idam-idamkan selama ini dan seterusnya menjadikan kehidupan anda lebih gembira dan bermakna..

Sekian..

Terima kasih membaca artikel Rahsia Dan Panduan Memikat Hati Lelaki..

6 comments.. read them below or add one

Elih Japahar Elih Japahar 03 Februari, 2017 13:16
Lawa lah Heliza tu..

Kalau dia pikat sy, sy on je..

Huhu.
dear anies dear anies 03 Februari, 2017 15:25
sy petik jari je ramai yg datang hahahahahaha
titan titan 05 Februari, 2017 02:32
hoho..

susah nak pikat aku.

hainom OKje hainom OKje 06 Februari, 2017 23:02
Yg bujang bujang tu bolehlah beli, mana tau sangkut, bila ikut tips yg ada dalam uku tu...
Izni Hafiz Abdul Rashid Izni Hafiz Abdul Rashid 18 Februari, 2017 07:22
statement no.1, Islam menghalang atau islam tidak menghalang... Mohon pencerahan, sebab bercanggah dengan ayat seterusnya... mungkin admin typo...🤗