Bisnes Sesuai Dilakukan Di Depan Rumah

Bisnes Sesuai Dilakukan Di Depan Rumah. Peluang utuk membuat bisnes ada dimana-mana sahaja, tidak kira tempat dan masa. Bisnes secara kecil-kecilan, kadang-kadang memberikan keuntungan yang tidak disangkakan. Janji anda berkeinginan untuk menuju ke arah tersebut untuk mencari pendapatan sampingan..

Bisnes apa, ya..

Apa yang pasti, peluang bisnes ini ramai yang tidak nampak. Ia hanya di depan rumah anda. Di rumah anda pasti berdekatan dengan jalan, kan. Dari situ anda boleh cuba memulakan bisnes secara kecil-kecilan..

Tapi..

Mungkin anda tertanya-tanya, bisnes apa sesuai dilakukan depan rumah..


Bisnes Sesuai Dilakukan Di Depan Rumah


Bisnes Sesuai Dilakukan Di Depan Rumah

Melalui artikel ini, kami cuba kongsikan bisnes apa yang menarik dan awesome yang boleh anda lakukan hanya di depan rumah sahaja. Modal untuk memulakan bisnes ini pun tidak tinggi. Rasanya semua golongan boleh melakukan bisnes ini..

Antara bisnes sesuai dilakukan depan rumah ialah..

Bisnes Burger

Ini antara salah satu bisnes yang tak memerlukan modal yang besar. Nak membina kedai jer menggunakan kos tinggi sikit tapi peralatan lain harga biasa. Berniaga dengan betul dan jujur, boleh berjaya dengan jual burger. Anda boleh rujuk Panduan Bisnes Burger untuk mendapatkan ilmu dan selok belok memulakan bisnes tersebut..


Bisnes Sesuai Dilakukan Di Depan Rumah


Bisnes Aiskrim

Negara kita, kan panas. Buat aiskrim banyak-banyak dan jual depan rumah tu. Gerenti ramai yang berhenti dan beli. Syok makan aiskrim bila cuaca panas-panas..huhu. Tapi masalahnya, ramai yang tak reti buat aiskrim..

Anda tahu tak ? 

Kalau anda malas nak menghadiri kelas buat aiskrim, ada satu rujukan yang kongsikan ilmu cara buat aiskrim dan tambah bonus, belajar selok belok nak membuatkan bisnes aiskrim anda berjaya. Nak tahu ? Panduan Bisnes Aiskrim adalah jawapannya..huhu..


Bisnes Sesuai Dilakukan Di Depan Rumah


Bisnes Air Balang

Yang ini admin ada pengalaman. Masa-masa cuti sekolah atau perayaan, admin tolong wife jual air balang. Memang tidak dinafikan, memang untung jual air. Admin jual 3 jenis jer air balang iaitu air laici, jagung dan asam boi. Memang ramai orang beli, kos pun tak banyak..

Seronok pulak tu, macam-macam pelanggan jumpa..huhu. anda pun boleh buat bisnes ini depan rumah. Kalau tak tahu caranya, jadikan Panduan Bisnes Air Balang ini salah satu alat bantuan anda belajar selok belok bisnes..

Berkenaan dengan modal, anda boleh rujuk artikel Modal Memulakan Bisnes Air Balang..

Okey, ini antara bisnes yang boleh kami syorkan untuk anda..

Lokasi Bisnes Strategi Secara Kecil-Kecilan

Ketiga-tiga bisnes tersebut bukan saja sesuai di depan rumah anda saja, boleh dikatakan 90 peratus sesuai di mana-mana lokasi. Biasanya lokasi menjadi pilihan owner bisnes untuk memulakan perniagaan seperti di..

  1. Pasar Malam
  2. Luar Sekolah
  3. Majlis Kahwin
  4. Taman Rekreasi
  5. Kawasan Pantai
  6. Event
  7. Pasaraya
  8. Depan rumah
  9. Dan Sebagainya..
Ini antara lokasi bisnes yang sesuai bagi kami tapi pilihan di tangan anda. Mungkin ada lagi di antara anda yang ingin memberi cadangan bisnes apa lagi yang sesuai depan rumah. Anda boleh bagi cadangan melalui komen di bawah..

Apa-apa pun..

Jika anda berminat bisnes kecil-kecilan dengan ingin memulakan bisnes hanya di depan rumah saja. Anda boleh memulakan bisnes seperti apa yang telah disyorkan oleh kami..

Sekian..

Terima kasih membaca artikel Bisnes Sesuai Dilakukan Di Depan Rumah...


4 comments.. read them below or add one

Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid February 23, 2017
Dengan keadaan ekonomi yang tenat sekarang ni, memang dah nampak ramai yang mula berniaga di hadapan rumah dan di mana-mana sahaja...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI February 23, 2017
pnh trfkir tp tak jalankan lg =)
dedauncomel.com dedauncomel.com February 23, 2017
Betul. Ramai kawan saya dah cuba berniaga terutama niaga online. Sebab nak cari duit lebih.

Dan tanpa mereka sedar, lumayan juga untung yang mereka dapat tu
Noriza Abdul Rahman Noriza Abdul Rahman February 23, 2017
Memang banyak bisnes macam ni depan rumah kan. Takyah nak pening cari tapak