Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Januari 2017

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Januari 2017. Selamat tahun baru kawan-kawan alam maya dan kawan sejati. Sudah masuk beberapa hari tahun baru ni tapi terlewat sikit share Jadual Kuliah Ustaz Azhar untuk bulan Januari ni..

Semoga aku dan anda semua terus sukses tahun baru..

Di tahun baru ini, melalui FB Ustaz Azhar. Disediakan jadual penuh ceramah beliau pada bulan Januari 2017. anda boleh rujuk jadual tersebut, di mana ceramah yang berdekatan dengan kejiranan anda..

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Januari 2017

Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Januari 2017

Dalam jadual kuliah tersebut, hanya beberapa hari saja Ustaz Azhar bercuti dari menghadiri sebarang aktivitinya. Semoga mendapat manfaat dengan ceramah yang disampaikan oleh beliau..

Jangan lupa menghadiri Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Januari 2017..

Nasihat, informasi, teladan, dan ilmu yang disampai oleh beliau pasti tidak membosankan lagi-lagi adanya unsur humur dalam setiap ceramah beliau. Pastinya seronok..

Sebarang perubahan jadual, tarikh dan masa ada boleh rujuk kembali FB Ustaz Azhar..


Terima Kasih membaca artikel Jadual Kuliah Ustaz Azhar Idrus (UAI) Januari 2017..

{ 13 comments.. read them below or add one }

titan titan 05 Januari, 2017 04:39
pehh..

siap ada jadual tu lagi ko eh.
Jie Susanos Jie Susanos 05 Januari, 2017 12:59
yup..jadual kena ada bro..hehe
Nur Zahirah Nur Zahirah 05 Januari, 2017 15:35
ohh senang la macam ni orang nak pergi
Hafizul Hafizul 05 Januari, 2017 15:48
Terbaik... Ada luang masa harus pergi ni.. Hehe
Nik Khazami Nik aziz Nik Khazami Nik aziz 05 Januari, 2017 20:16
dah lama tak tgk ceramah die kat youtube..
siti hazreen siti hazreen 05 Januari, 2017 20:56
suka dengar ceramah UAI ni, selang seli dengan lawak jenaka hehe
Jie Susanos Jie Susanos 06 Januari, 2017 14:45
nampaknya nik kena tgk ler..huhu