Musim Terbaru Boboiboy 2016 | Boboiboy Galaxy



Musim Terbaru Boboiboy 2016 | Boboiboy Galaxy. Pastinya ramai peminat animasi Boboiboy yang diterbitkan oleh Animonsta Studios. Selepas tamatnya seri boboiboy musim ketiga dan filem boboiboy pertama keluaran syarikat mereka..

Selepas menonton filem tersebut, tidak dinafikan ceritanya memang menarik, dengan aksi yang memukau penonton. Ingatkan filem kedua mereka akan menyusur tapi lain pulak yang jadi..huhu. Tahun ini Musim Terbaru Boboiboy 2016 | Boboiboy Galaxy akan menemui peminat-peminat mereka..

Dalam Musim Terbaru Boboiboy 2016 | Boboiboy Galaxy kali ini, harap ceritanya akan lebih menarik. Jika anda menonton filem boboiboy, pasti teringat di akhir-akhir cerita. Dua kuasa terbaru boboiboy..
Musim Terbaru Boboiboy 2016  Boboiboy Galaxy
Boboiboy makin power dan awesome..


Musim Terbaru Boboiboy 2016  Boboiboy Galaxy

Kuasa tersebut eleman apa ! Adakah elemen cahaya dan akar-akar berduri. Kita tunggu siaran yang akan menemui adik-adik atau dewasa kini bermula 25 November 2016-2017 bersiaran di TV3 pukul 5.00 petang..

Jangan lepaskan menonton Boboiboy Galazy..

BoBoiBoy Galaxy merupakan kesinambungan siri BoBoiBoy selepas BoBoiBoy: The Movie. Siri ini merupakan penjenamaan semula kepada siri BoBoiBoy yang lama. Siri yang baru ini mempunyai 104 episod..


Musim Terbaru Boboiboy 2016  Boboiboy Galaxy
Sumber Foto | Klik sini

Jalan Cerita Boboiboy Galaxy

Jalan cerita untuk musim terbaru boboiboy berkisar tentang boboiboy dan team mereka menjelajah ke angkasa. Nantikan aksi-aksi mereka yang mendebarkan dalam misi menyelamat. Hero,kan kena lah jadi penyelamat..hehe..

Episod boboiboy pun panjang,kan..

Plot kali ini tertumpu pada sfera kuasa yang bertaburan di seluruh galaxy. Rupanya-rupanya banyak sfera kuasa selain ochobot. Demi menyelamatkan sfera kuasa dari tangan penjahat yang gilerkan kuasa, ini la misi Boboiboy Galaxy..

Video Preview Boboiboy Galaxy

Jika anda hendak tengok watak boboiboy dan rakan-rakannya yang serba berwajah baru dan meningkat dewasa. Boleh tonton episod 1 preview yang berdurasi 13 minit. Aku tengok pun awesome..huhu..



Animasi yang boleh dibanggakan di Malaysia..

Tahniah Ketua Pegawai Eksekutif Animonsta Mohd Nizam Abdul Razak serta team boboiboy. Semoga siri animasi ini dapat perhatian dan terus sukses di luar negara. Begitu jugak dengan lagu tema Boboibiy Galaxy yang awesome nyanyi kumpulan Bunkface berjudul "Dunia Baru"..

Sekian artikal kali ini..


{ 14 comments.. read them below or add one }

hainom OKje hainom OKje 17 November, 2016 23:10
Cerita cerita gini hakak kurang suka Jie...maklumlah dah hampir maghrib haha...
raihanah raihanah 18 November, 2016 09:02
tu dia musim baru boboi. mesti anak2 suka
nohas nohas 18 November, 2016 18:15
suka dengar budak2 cakap boboiboy!!
Jie Susanos Jie Susanos 18 November, 2016 19:21
haha..boboiboy galaxy main pkl 5 ptg kak..
Jie Susanos Jie Susanos 18 November, 2016 19:22
haha..tu la kak..ramai yg cari keyword boboiboy galaxy..
Jie Susanos Jie Susanos 18 November, 2016 19:22
yup...jie pun suka dengan bdk2 ckp boboiboy galaxy..
Ezad Skytech Ezad Skytech 18 November, 2016 21:06
Ok...tak sabar dah nak tengok BoBoiBoy Galaxy...tahun ni kata director BoBoiBoy Galaxy...akan ada 7 episod...tahun depan pula akan tayang lagi 13 episod...so, total ada 20 episod untuk BoBoiBoy Galaxy Musim 1...lepas tu diteruskan perancangan untuk BoBoiBoy Galaxy The Movie pula...yeahhh ! Tak sabar pula nak tunggu ni...HAHA :D
Jie Susanos Jie Susanos 18 November, 2016 22:29
Eh gitu plak..tq info terbaru ezad..kena ejeh skit ni..
siti hazreen siti hazreen 19 November, 2016 00:39
dah lama tak tengok kartun...makin maju dah cerita ni ;)
Khir Khalid Khir Khalid 19 November, 2016 01:01
Wahh dah ada episod terbaru... anak2 suka tngok ni. Thanks sharing Jie :)
Hanafi Abdullah Hanafi Abdullah 20 November, 2016 06:16
bolehlah kasi gembirakan hati anak-anak saya menontonnya
sabree hussin sabree hussin 20 November, 2016 10:50
Nampak macam Boboiboy dah besa sikit. Mungkin ke citer ni akan jadi macam Naruto, Dragon Ball, One Piece? Dari kecik sampai ke besar
Amin Hakim Amin Hakim 22 November, 2016 00:56
wajib tonton nie.. terbaikkk
Ilham Ilham 01 Disember, 2016 22:30
anak saya penggemar berat Film Boibo boy