23 Julai 2016

Temuduga Besar-Besaran Daripada SPA

Temuduga Besar-Besaran Daripada SPA. Hari ini dapat email dari Tim Infokerjaya, ada temuduga besar-besaran dari pihak SPA. Dan bila masuk portal SPA, memang benar banyak jugak temuduga yang akan dijalankan dan yang sedang dijalankan..

Tahniah diucapkan kalau anda adalah salah seorang yang dipanggil temuduga..

Melalui Portal SPA, Tarikh termuduga sudah bermula dalam pertengahan bulan Julai sampai bulan Ogos. Sesi temuduga mengambil masa dalam dua bulan, lama jugak temuduga kali ini..


Jawatan Yang Di Panggil Temuduga

  • Penolong Jurutera Gred JA29 (Awam)
  • Jurutera (Mekanikal) Gred J41
  • Pembantu Pendaftaran Gred KP19
  • Pembantu Arkib Gred S19
  • Pembantu Setiausaha Pejabat Gred N19
  • Penguasa Penjara Gred KA41
  • Penolong Kurator Gred S27

Jika dalam senarai kerja kosong ini, ada yang telah anda memohon. Sila semak dalam Portal SPA, mungkin ada yang terlepas pandang. Dan surat panggilan temuduga melalui pos sudah tidak dikeluarkan lagi..

Nanti menyesal pulak terlepas temuduga tersebut, macam aku dulu la, terlepas pandang..huhu. Jika anda ingin mengetahui masa dan tarikh, sila lawati portal Spa, di situ anda akan dapat butir-butir selengkapnya..

Cara Nak Lulus Temuduga 

Jika anda adalah antara calon-calon bertuah yang dipanggil temuduga, elok la persiapkan diri anda dalam termuduga tersebut. Jangan ambil sikap sambil lewa, rebut la peluang ini..

Mesti nak kerja kan..

Jadi..

Miliki pakej lengkap rahsia lulus temuduga dari tim infokerjaya. Banyak kajian yang telah dilakukan untuk menghasilkan panduan ini untuk membantu anda. Ramai calon yang telah berjaya setelah milliki panduan ini..

Bertuah calon temuduga

Aku dulu nak boleh temuduga bukan main payah, lebih-lebih lagi dalam sektor awam. setahun tu, dalam banyak-banyak pemohonan yang aku hantar, panggil temuduga sekali jer..

Sebab tu aku cakap anda bertuah..

Dan..

Sila buat sehabis baik, gembirakan hati mak bapak anda. Boleh download panduan melalui pautan ini..

Download Pakej Lengkap Rahsia Lulus Temuduga


24 comments:

  1. tu dia.

    besaq-besaran lagi tuh.

    BalasPadam
  2. kite tak pernah mintak spa, tgh belajar tmpt lain

    BalasPadam
  3. Semoga yg terlibat tu berjaya semuanya... aamiin.

    BalasPadam
  4. wow. all the best kepada semua yang memohon ;)

    BalasPadam
  5. Jika masa dapat diundur kebelakang sudah tentu saya nak kerja kerajaan ..cuma sekarang sudah ada kerjaya yang hebat iaitu blogger dan tidak lama lagi akan menjadi usahawan pembangunan manusia..

    kepada mereka yang ada keinginan untuk kerja kerajaan ..buat tindakan pantas...jika tidak menyesal seumur-umur

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha..rasanya ramai yg nk kerja govement ni..

      Padam
  6. Peluang sudah terbuka kepada yg memerlukan jgn lepaskan peluang yg ada

    BalasPadam
  7. SEMOGA CALON YG MNGHADIRI TEMUDUGA AKAN BERJAYA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. huhu..smoga beruntung calonnya..

      Padam
  8. kerja kerajaan ada jaminan kerja..

    bisnes ada peluang untuk jadi kaya raya..

    terpulang kepada keputusan diri sendiri

    BalasPadam
  9. Gud luck yg akan pergi interview...Doa banyak banyak moga ada rezeki kalian...

    BalasPadam
  10. Banyak tu...panduan dah ada, mudah nak prepare dari segi fizikal dan mental

    BalasPadam
  11. Tetiba rasa rindu dengan kenangan kerja goverment dulu.. hehe.. Seronok sangat...

    BalasPadam
  12. Banyak juga jwtn yg dibuka tu ya

    BalasPadam