Amalan Yang Harus Di Contohi

Salam warga-warga pembaca blog Jie Susanos, sudah hampir seminggu kita tak bersua muka di sini. Adakah korang rindukan aku ? Haha.. Rasa macam sayang tak dapat hari-hari update blog..

Tapi nak buat macam mana, mood manusia ni ada pasang surutnya..haha..

Okey..

Kisah Amalan Yang Harus Di Contohi..

Serba sedikit amalan yang di kongsikan oleh Datuk Seri Vida dalam Sinar harian. Beliau sentiasa melakukan amalan Solat Hajat sehingga 10 kali sehari. Walaupun sekarang ni dah jadi usahawan berjaya, amalan ini tak pernah di tinggalkannya. Ini antara kata-kata beliau di sinar harian..



Amalan Yang Harus Di Contohi

Huhu, kalau tengok beberapa program di TV yang telah ditaja oleh Datuk Vida memang membuatkan aku macam kena sempuk jer. Tapi tak dinafikan program yang beliau taja berjaya..

Sampai jadi buah mulut orang tu..

Orang hebat mesti ada rahsiakan ? Selepas baca apa yang dikongsikan, baru rasa minda ni terbuka sikit. Amalan Yang Harus Di Contohi, amalan ini seharusnya ada dalam diri kita..

Bertapa besarnya kelebihan solat hajat..

Teladan untuk diri aku jugak, selama ni jarang-jarang melakukan amalan ini. Lepas ini kena selalu buat la. Nak berjaya, biar la selari dengan keberkatan..huhu.. 

Kesimpulan

Tahun ni lebih nak serius dengan affiliate..

Semoga murah rezeki, dapat komisen tiap-tiap bulan..

Dan..


Biar la selari dengan Amalan Yang Harus Di Contohi ini. 

{ 14 comments.. read them below or add one }

paridah paridah 14 Februari, 2016 10:17
assalam...amalan yg harus dicontohi utk kejayaan di dunia n akhirat...insyaAllAH.
titan titan 14 Februari, 2016 17:00
benda baik dan bagus, memang harus kita amal selalu.
musadun musadun 14 Februari, 2016 23:03
apa yang penting, walau sedikit, tapi istiqamah.
Raihanah Ahmad Raihanah Ahmad 15 Februari, 2016 11:29
apa yang baik bolehlah ditiru. insyaaAllah
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 15 Februari, 2016 13:14
bgus ada amaln mcm tu.. moga ramai yg contohi.
permohonan upu permohonan upu 16 Februari, 2016 00:28
goodluck bro untuk azam tahun ni untuk fokus kepada affiliate. semoga berjaya.
mrhanafi mrhanafi 16 Februari, 2016 04:07
memamg betul..solat hajat dan solat dhuha memang terbaik untuk diamalkan ..selain dapat kekayaan kita dapat pahala kerana ia adalah amalan yang disukai oleh Allah SWT
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit 16 Februari, 2016 08:24
Tidak rugi mencontohi yg baik
Bukan saja untung di dunia bahkan juga di akhirat.
Noriza Rahman Momma Vogue Noriza Rahman Momma Vogue 16 Februari, 2016 16:12
Amalan yang baik memang harus dicontohi yang buruk wajib dijauhi
Bin Muhammad Bin Muhammad 17 Februari, 2016 09:37
Jom bersama kita beramal dan berusaha mencapai impian...Contoh dah ada!

Semoga JS berjaya dalam apa jua yg diusahakan.
Datin Tyka Datin Tyka 19 Februari, 2016 08:50
amalan yang baik.
Datuk Vida baik orangnya.
jangan tengok pada luaran tapi dalaman kan..
semoga kita same2 mengamalkan
Manfaat Kulit Manggis Manfaat Kulit Manggis 19 Februari, 2016 11:33
Izin berkunjung ya gan? Semoga kunjungan saya kali ini bisa membawa berkah AMIIIN
Hidayah Abdul Kadir Hidayah Abdul Kadir 24 Februari, 2016 12:49
Yang baik jadikan tauladan,
Yang buruk jadikan sempadan.

Jagalah Allah, pasti Allah akan menjagamu. Insyaallah, jom kita amalkan =)