14 Mei 2015

Menikmati Claypot Noodles Soup

Apa khabar semua..

Lama tak taip-taip kat sini, Jie poyo bz jer..hihi..


Kena ada azam yang yang kalau nak update blog hari-hari, "loni" ni tengah praktik teknik-teknik SEO dalam kitab merah jambu , blog ni dan blog satu lagi menjadi mangsanya..haha.walaupun susah harap-harap umpan mengena la..


Bila kepala dah makin pening, jom kita Menikmati Claypot Noodles Soup..

Claypot Noodles Soup

Lokasinya sangat senang dicari, di Mesramall kerteh jer, apa yang menarik tentang  Claypot Noodles Soup. Pendapat aku jer, selain rasa meenya yang sangat sedap tu, cendawannya memang mabeles, bila makan, rasa meletup-letup dalam mulut..haha..

Harga dalam RM5.50, campur GST sekali, dah okey harganya bagi aku..

Okey la, malas nak tulis panjang-panjang, nak tengok badminton Piala Sudirman pulak, Malaysia dah ketinggalan tu..

4 comments:

  1. Wahhhh...lepas ni masyuk juga la dia ni..hehe.. syabas bro..rajinkan usaha..hehe

    BalasPadam
  2. tiba-tiba rasa lapar pulak. hihi

    BalasPadam
  3. Tak pernah merasa lagi claypot noodles soup..nampak sedap tu

    BalasPadam