Pasar Malam Di Paka

Malam yang menghiburkan, dapat berjalan-jalan di Pasar Malam Paka (Terengganu). Walaupun orang penuh sesat tapi tetap selesa lagi membeli jaudah. Cehh, macam bulan puasa jer..hihi.. Suka tengok orang berniaga..

Pasar Malam Di Paka
Pasar Malam Di Paka
Okey, hari ni aku teringin nak makan kerepok, best kerepok peniaga ni buat, entah dia guna resepi apa, banyak untung la, asyik-asyok muka aku je beli. Macam-macam jenis kerepok ada, salah satu kerepok bola, yang lain aku dah lupa..hehe..
Okey lagi, Apam Balik ni pun faverite (betul ke ejaan) aku, best kalau pekena yang jagung..hihi. Ramai geng Tnb tengah tunggu giliran nak rasa air tangan awek comel tu. Kena tanya ni resepi dia, Aku pun nak berniaga gak..

Ini antara jaudah-jaudah di Pasar Malam Paka, banyak lagi yang istimewa. Ni je yang sempat snap.Moga-moga suatu hari nanti aku pun dapat berbisnes, buka gerai burger ke..

Okey la, aku dah nak tidur..ZZZZ..

{ 8 comments.. read them below or add one }

Kakzakie Kakzakie 22 Januari, 2015 08:11
Tu nak beli apam balik sebab yg buat awek comel atau memang favourite? hihi...
Kakak pernah ke pasar malam di T'ganu tapi bukan di Paka. Tak silap di Kemaman, yg kakak suka kuih akok dia sedap!
reezluv reezluv 22 Januari, 2015 15:39
Paka ni kat Terengganu eh?
Azlealee Bashir Azlealee Bashir 23 Januari, 2015 17:26
Insyaallah apa yang dihajati akan tercapai juga.
Wardah Aneesa Wardah Aneesa 24 Januari, 2015 10:53
mudah-mudahan dapatlah bukak bisnes ye suatu har nanti, aminnn :)
Eka Tikah Eka Tikah 24 Januari, 2015 16:13
wah keropok bola. belum pernah jumpa lagi. hehe
tiey smilez tiey smilez 25 Januari, 2015 11:51
Paka dah sampai cuma pasar malam dia belum lg. hehe
Rindu nak makan kepok lekor tganu.
Jemput singgah : fatihahazanan.blogspot.com