Menonton Filem Seventh Son

Minggu ini banyak sikit masa lapang, kerja pun Alhamdulillah tak banyak. Ambil peluang untuk Menonton Filem Seventh Son, walaupun pengarah dan pelakonnya macam muka-muka baru jer bagi aku tapi disebabkan trailer Seventh Son menarik.. 20 ringgit melayang tapi untuk 2 orang la..hihihi..
Menonton Filem Seventh Son
Dan satu lagi baca sinopsis Seventh Son, dendam antara spook (pemburu makluk ghaib) dengan penyihir. Tapi agak mengecewakan, plok ceritanya tak seperti yang di gambarkan dalam trailernya. Korang tengok Hobbit ? Fuhh bestnya..

Grafiknya boleh dipuji, rekaan gergasi dan aksi pertarungan menarik jugak. Dengar-dengar buatan orang tempatan. Hebat orang kita..hihi.

Sebelum balik, pekena burger buatan orang tempatan. Best, nampak boleh pergi jauh. Semoga bisnes burgernya berjaya..

5 comments.. read them below or add one

TunSha Ayunie TunSha Ayunie 19 Januari, 2015 03:36
Kekadang trailer lain, cerita lain. Macam Annabelle la bro.. Trailer dia macam Annabelle menyeramkan sangat, aku tengok dengan hasben boleh gegelak dalam panggung... camne tu?
Kakzakie Kakzakie 19 Januari, 2015 15:38
Anak-anak kakak ada menonton ini tapi kakak dah malas - dah tualah sayang masuk panggung pun dah malas hihi..