Cuba Petua Menghilangkan Sengal Kaki

Assalamualaikum..

Salam satu dunia untuk warga-warga pembaca Jie Susanos yang hansem-hansem dan comel-comel belako..huhu. Korang selalu sengal kaki tak ? Mungkin boleh Cuba Petua Menghilangkan Sengal Kaki. 
Cuba Pertua Menghilangkan Sengal Kaki

Semalan Jie Cuba Petua Menghilangkan Sengal Kaki, entah la, sejak akhir-akhir ni kaki selalu je sengal-sengal, lebih-lebih lagi bila bangun tidur pagi-pagi, dia punya sengal tu syok je rasa, sakit wooo. Ke tanda-tanda aku nak jalan jauh ni, macam ke Pulau Jeju di Korea tu..haha..

Petua Menghilangkan Sengal Kaki.
Masukkan air suam dalam bekas, masukkan garam sekali, atas citarasa korang la nak masukkannya. Rendam kaki dalam 15 minit gitu tapi aku buat 30 minit, Nak kasi mujarat lagi..haha.

Bangun pagi takdi tak rasa pulak sengalnya, okey gak Petua Menghilangkan Sengal Kaki ni tapi takde la 100 peratus berkesan, kena buat 3,4 kali lagi.  Mungkin yang mengalami masalah sama boleh mencubanya. Ada lagi tak kaedah rawatan lain, korang boleh share dengan Jie. Emm jangan lupa share entry aku sekali..kihkih.

{ 13 comments.. read them below or add one }

Jie Susanos Jie Susanos 09 November, 2014 20:36
huhu..jie pun xpasti..ikut je carabtnya..
Ezad Skytech Ezad Skytech 10 November, 2014 21:55
boleh try ni...kalau berkesan bagus la...selalu juga rasa sengal2 kaki ni kalau hari minggu tak duduk rumah...berjalan je...hee
Belog Santai Belog Santai 12 November, 2014 13:03
Ni petua nak hilangkan cramp ya JS...kadang-kadang ada juga terasa..so boleh cuba ni...
Pha Is Pha Is 24 November, 2014 21:49
petua nk hilangkan "sengal" x de ke..? hehehe
kucha lana kucha lana 14 Disember, 2014 15:37
baru tahu nie..boleh cuba nie
Kakzakie Kakzakie 09 Januari, 2015 13:04
Sebaiknya guna garam Epsom akan cepat berkesan.
Letak bunga bagi wangi hihi...
AUC AUC 09 Januari, 2015 14:33
kena test ni

sebb selalu jg rasa sengal kaki nihh
Oyong Ilham Oyong Ilham 01 Oktober, 2016 07:50
boleh la saya coba ... kaki saya pun terkadang ada sengal juga