08 November 2014

Cuba Petua Menghilangkan Sengal Kaki

Assalamualaikum..

Salam satu dunia untuk warga-warga pembaca Jie Susanos yang hansem-hansem dan comel-comel belako..huhu. Korang selalu sengal kaki tak ? Mungkin boleh Cuba Petua Menghilangkan Sengal Kaki. 

Cuba Pertua Menghilangkan Sengal Kaki

Semalan Jie Cuba Petua Menghilangkan Sengal Kaki, entah la, sejak akhir-akhir ni kaki selalu je sengal-sengal, lebih-lebih lagi bila bangun tidur pagi-pagi, dia punya sengal tu syok je rasa, sakit wooo. Ke tanda-tanda aku nak jalan jauh ni, macam ke Pulau Jeju di Korea tu..haha..

Petua Menghilangkan Sengal Kaki.
Masukkan air suam dalam bekas, masukkan garam sekali, atas citarasa korang la nak masukkannya. Rendam kaki dalam 15 minit gitu tapi aku buat 30 minit, Nak kasi mujarat lagi..haha.

Bangun pagi takdi tak rasa pulak sengalnya, okey gak Petua Menghilangkan Sengal Kaki ni tapi takde la 100 peratus berkesan, kena buat 3,4 kali lagi.  Mungkin yang mengalami masalah sama boleh mencubanya. Ada lagi tak kaedah rawatan lain, korang boleh share dengan Jie. Emm jangan lupa share entry aku sekali..kihkih.

13 comments:

  1. Balasan
    1. huhu..jie pun xpasti..ikut je carabtnya..

      Padam
  2. boleh try ni...kalau berkesan bagus la...selalu juga rasa sengal2 kaki ni kalau hari minggu tak duduk rumah...berjalan je...hee

    BalasPadam
  3. Ni petua nak hilangkan cramp ya JS...kadang-kadang ada juga terasa..so boleh cuba ni...

    BalasPadam
  4. petua nk hilangkan "sengal" x de ke..? hehehe

    BalasPadam
  5. baru tahu nie..boleh cuba nie

    BalasPadam
  6. Sebaiknya guna garam Epsom akan cepat berkesan.
    Letak bunga bagi wangi hihi...

    BalasPadam
  7. kena test ni

    sebb selalu jg rasa sengal kaki nihh

    BalasPadam
  8. boleh la saya coba ... kaki saya pun terkadang ada sengal juga

    BalasPadam