06 Ogos 2014

Rabu | Papa Tolong Dengar

Assalamualaikum..

Wordless Wednesday - Setiap hari rabu gambar akan dipost tanpa ditulis apa-apa.. Terpulang pada pengujung untuk memahami sesuatu gambar tersebut...

16 comments:

  1. hahaha... adoi.... jujur tau anak dia...

    BalasPadam
  2. gambar yang membawa maksud yg mendalam..

    BalasPadam
  3. deep :)
    hye..selamat malam :D tga layan cte Kabhi Kushi Kabhi Gham sambil blogwalking..hehee

    BalasPadam
  4. Kata-kata yang berkesan utk seorang ayah.. :) bagus anak dia ni.

    BalasPadam
  5. Sesuai sangat utk ayah yg merokok depan anak.

    BalasPadam
  6. Kalau tak ada rasa simpati dan tersentuh memang bapa yg kejam dan tiada perasaan!

    BalasPadam
  7. menarik poster ni, rasanya lebih terkesan kot dari poster anti merokok biasa.

    BalasPadam
  8. poster yang penuh makna..nak cari satu tampal kat rumah

    BalasPadam
  9. my anak buah pernah tegur abahnya tentang rokok ... jawab abahnya : abah x hisap rokok , abah hisap daun ... adeh .

    BalasPadam
  10. kalau abahnya tak sedar juga tak tahu la...

    BalasPadam
  11. Klu boleh tak payahlah merokok kan... :)

    BalasPadam
  12. Bagus poster camni... :)

    BalasPadam
  13. tengok gambar tu teringat masa awal2 kahwin dulu idah paksa en.suami berhenti rokok... :D alhamdulillah dah bertahun2 dia berhenti rokok...

    BalasPadam