Rabu | Papa Tolong Dengar

Assalamualaikum..
Wordless Wednesday - Setiap hari rabu gambar akan dipost tanpa ditulis apa-apa.. Terpulang pada pengujung untuk memahami sesuatu gambar tersebut...

{ 16 comments.. read them below or add one }

Tunsha Ayunie Tunsha Ayunie 06 Ogos, 2014 21:58
hahaha... adoi.... jujur tau anak dia...
Jejari Menaip Jejari Menaip 06 Ogos, 2014 22:58
gambar yang membawa maksud yg mendalam..
Syira Lokman Syira Lokman 06 Ogos, 2014 23:02
deep :)
hye..selamat malam :D tga layan cte Kabhi Kushi Kabhi Gham sambil blogwalking..hehee
Ismi Ana Ismi Ana 07 Ogos, 2014 10:52
Kata-kata yang berkesan utk seorang ayah.. :) bagus anak dia ni.
Azlia Bashir Azlia Bashir 07 Ogos, 2014 11:21
Sesuai sangat utk ayah yg merokok depan anak.
BinMuhammad BinMuhammad 07 Ogos, 2014 11:49
Kalau tak ada rasa simpati dan tersentuh memang bapa yg kejam dan tiada perasaan!
Denaihati Denaihati 07 Ogos, 2014 16:39
menarik poster ni, rasanya lebih terkesan kot dari poster anti merokok biasa.
Unknown Unknown 07 Ogos, 2014 16:46
poster yang penuh makna..nak cari satu tampal kat rumah
Qaseh Vee Qaseh Vee 07 Ogos, 2014 19:07
my anak buah pernah tegur abahnya tentang rokok ... jawab abahnya : abah x hisap rokok , abah hisap daun ... adeh .
Ezad Skytech Ezad Skytech 07 Ogos, 2014 22:00
kalau abahnya tak sedar juga tak tahu la...
Khir Khalid Khir Khalid 10 Ogos, 2014 00:26
Klu boleh tak payahlah merokok kan... :)
Nurul Nurul 14 Ogos, 2014 17:05
Bagus poster camni... :)
Unknown Unknown 14 Ogos, 2014 21:53
tengok gambar tu teringat masa awal2 kahwin dulu idah paksa en.suami berhenti rokok... :D alhamdulillah dah bertahun2 dia berhenti rokok...
dear anies dear anies 19 Ogos, 2014 23:03
Kalu mama pn merokok acaner tu?