Hamlet Daging Yang Best

Assalamualaikum..

Semalam, seronoknyanya  bila dapat cuti hujung minggu, dapat bersiar-siar menghilangkan stress, duduk-duduk di rumah sambil menikmati teh tarik dengan Hamlet Daging Yang Bestfuhh happynya hidup..huhu, happy la sangat. Entry pembukaan yang poyo dari Jie Susanos, Bila sebut hamlet ni, mesti yang ramai yang mengemarinya, sebelum tu, jemput baca entry Sotong Celup Tepung Memang Best..

Hamlet Daging Yang Best beli di pasar malam Paka, kalau pergi pasar malam, ini antara makanan yang selalu aku beli. Hamlet ni sungguh sedap, tak macam hamlet yang aku selalu makan, hanya campuran roti dengan telur jer. Bila makan, rasa macam ada daging, sos, mayonis dan resepi rahsia dari dia kot, tu pasal sedap..
Gerai peniaga tersebut, sedang sibuk memenuhi permintaan daripada pelanggan. Harga Hamlet Daging Yang Best ni, 2 ringgit saja. Okey la harganya, janji best dan hanya boleh didapati di pasar malam Paka saja..hehe.


{ 14 comments.. read them below or add one }

TunSha Ayunie TunSha Ayunie 17 Ogos, 2014 17:56
adik beradik kebab & roti john ni... terliur tau !
Ismi Ana Ismi Ana 17 Ogos, 2014 20:52
Ingatkan ape la hamlet ni. Rupenye ala2 roti john.
RDZ Z RDZ Z 18 Ogos, 2014 12:46
My favorite ni...sedap...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 18 Ogos, 2014 13:41
tu dia.. nmpk mnyelerakan sgguh tuuu.
acik idah acik idah 18 Ogos, 2014 22:02
Hamlet nie macam roti john yer Jie? apa bezanya?
Khir Khalid Khir Khalid 20 Ogos, 2014 13:00
Sedap pulak tengok siang2 hari ni... lapar pulak sbb belum lunch lagi hehee.. :D
acik idah acik idah 17 September, 2014 22:34
hamlet? apa beza dengan roti john? nama jer beza ek... ;D
Nadratul Syazwana Nadratul Syazwana 16 Oktober, 2014 20:05
Nampak macam roti john ehee. Tak pernah dengar pulak hamlet T.T
Qaseh Vee Qaseh Vee 05 November, 2014 22:15
mcm roti john . blh minta tlg pos ke sini tu ... heee
akubiomed akubiomed 16 November, 2014 21:41
Nampak mengiurkan omelet. Kalau menginap hotel akan minta untuk sarapan pagi.
Oyong Ilham Oyong Ilham 01 Oktober, 2016 07:58
pagi ini saya blm sarapan ni bang ... liat makanannya jadi tambah lapar ni ...... :)