17 Ogos 2014

Hamlet Daging Yang Best

Assalamualaikum..

Semalam, seronoknyanya  bila dapat cuti hujung minggu, dapat bersiar-siar menghilangkan stress, duduk-duduk di rumah sambil menikmati teh tarik dengan Hamlet Daging Yang Bestfuhh happynya hidup..huhu, happy la sangat. Entry pembukaan yang poyo dari Jie Susanos, Bila sebut hamlet ni, mesti yang ramai yang mengemarinya, sebelum tu, jemput baca entry Sotong Celup Tepung Memang Best..

Hamlet Daging Yang Best beli di pasar malam Paka, kalau pergi pasar malam, ini antara makanan yang selalu aku beli. Hamlet ni sungguh sedap, tak macam hamlet yang aku selalu makan, hanya campuran roti dengan telur jer. Bila makan, rasa macam ada daging, sos, mayonis dan resepi rahsia dari dia kot, tu pasal sedap..
Gerai peniaga tersebut, sedang sibuk memenuhi permintaan daripada pelanggan. Harga Hamlet Daging Yang Best ni, 2 ringgit saja. Okey la harganya, janji best dan hanya boleh didapati di pasar malam Paka saja..hehe.


14 comments:

  1. adik beradik kebab & roti john ni... terliur tau !

    BalasPadam
  2. Ingatkan ape la hamlet ni. Rupenye ala2 roti john.

    BalasPadam
  3. My favorite ni...sedap...

    BalasPadam
  4. tu dia.. nmpk mnyelerakan sgguh tuuu.

    BalasPadam
  5. Hamlet nie macam roti john yer Jie? apa bezanya?

    BalasPadam
  6. Sedap pulak tengok siang2 hari ni... lapar pulak sbb belum lunch lagi hehee.. :D

    BalasPadam
  7. hamlet? apa beza dengan roti john? nama jer beza ek... ;D

    BalasPadam
  8. Nampak macam roti john ehee. Tak pernah dengar pulak hamlet T.T

    BalasPadam
  9. mcm roti john . blh minta tlg pos ke sini tu ... heee

    BalasPadam
  10. Nampak mengiurkan omelet. Kalau menginap hotel akan minta untuk sarapan pagi.

    BalasPadam
  11. pagi ini saya blm sarapan ni bang ... liat makanannya jadi tambah lapar ni ...... :)

    BalasPadam