Rezeki Kakitangan Kerajaan Dan Pesara

Assalamualaikum..
Rezeki Kakitangan Kerajaan Dan Pesara

Rezeki Kakitangan Kerajaan Dan Pesara ..


Siapa ea yang kerja Goverment ? Untungnya siapa siapa yang kerja goverment ni, banyak kemudahan yang diterima seperti rawatan di hospital atau nak buat loan, tak kira loan kereta atau loan rumah, mudah sikit untuk diluluskan berbanding kakitangan lain. Dan terbaca di akhbar, dapat bonus raya lagi tahun ni.

Kakitangan kerajaan, pesara dapat bonus raya..

Penjawat awan mendapat bonus sebanyak RM500 manakala pesara mendapat RM250. Dijangkakan dibayar pada 15 Julai ini. Murahnya rezeki di bulan puasa ni..

Rujukan di SINI..

Rezeki ini, dapat la membantu membuat persiapan raya nanti, biasa la kalau nak raya, semua barang dekat rumah nak tukar baru tapi jangan la sampai membazir pulak. Aku bukan kakitangan kerajaan ea, tengok dorang pun jeles dapat bonus, aku tak dapat pun..huhu..


{ 19 comments.. read them below or add one }

Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 03 Julai, 2014 16:40
alhamdulillah...rezeki mereka.
ikhwan yusuff ikhwan yusuff 03 Julai, 2014 17:52
untungnya....Rezeki Ramadan dri Allah...
TunSha Ayunie TunSha Ayunie 03 Julai, 2014 22:15
<--penanam anggur paling berhormat.... wuhuhuhu... rezeki mereka yang kerja gomen... :) alhamdulillah...
tiey smilez tiey smilez 04 Julai, 2014 03:17
Alhamdulilllah rezeki untuk raya kan.

Tiey singgah & klik iklan nuff awak :)
My recent post : Cpuv Ke-6: IKEA sale 2014
Ismi Ana Ismi Ana 04 Julai, 2014 07:12
Alhamdulillah rezeki masing2. Insya-Allah rezeki brader Jie yang lain pulak. Mane la tahu, kan?
Khairul Bariah Khairul Bariah 04 Julai, 2014 07:27
Jie..jgn lah jeles...tak dpt bonus, dpt rezeki dgn cara lain pulak....hehe
Nurul Nurul 04 Julai, 2014 10:47
Rezeki orang gomen... :)
acik idah acik idah 04 Julai, 2014 17:03
Kita yang pekerja swasta ni tumpang dengar jerk laa... ;(
Sheila Salim Sheila Salim 04 Julai, 2014 17:14
Assalamualaikum, alhamdullilah. murah rezeki kalian semua ~~~
Khir Khalid Khir Khalid 05 Julai, 2014 01:22
Alhamdulillah... rezeki di bulan Ramadhan... :)
Ann Ishak Ann Ishak 05 Julai, 2014 09:14
untung la kakitangan awam, kita yang kerja dapatkan duit untuk kerajaan ni takde pun dapat imbuhan macam tu :(
Denaihati Denaihati 05 Julai, 2014 11:56
Tahniah pada semua penjawat awam, bagi yang balik kampung jauh, utara-selatan, lepas tolak untuk duit minyal dan tol, ada lebihan lagi.
Irrayyan Irrayyan 05 Julai, 2014 21:05
Bw :)
Salam singgah dari irra
http://www.irrayyan.com
Selamat berpuasa ^^
Zara Ismail Zara Ismail 07 Julai, 2014 17:12
Alhamdulillah rezeki..good idealah botol tupperware tu boleh buat tabung anak..
ctfand ctfand 08 Julai, 2014 17:32
alhamdulillah..boleh lah buat topup belanja raya nanti. atau mungkin patut buat giveaway duit raya ni..untuk berkongsi rezeki,. he he