03 Julai 2014

Rezeki Kakitangan Kerajaan Dan Pesara

Assalamualaikum..

Rezeki Kakitangan Kerajaan Dan Pesara

Rezeki Kakitangan Kerajaan Dan Pesara ..


Siapa ea yang kerja Goverment ? Untungnya siapa siapa yang kerja goverment ni, banyak kemudahan yang diterima seperti rawatan di hospital atau nak buat loan, tak kira loan kereta atau loan rumah, mudah sikit untuk diluluskan berbanding kakitangan lain. Dan terbaca di akhbar, dapat bonus raya lagi tahun ni.

Kakitangan kerajaan, pesara dapat bonus raya..

Penjawat awan mendapat bonus sebanyak RM500 manakala pesara mendapat RM250. Dijangkakan dibayar pada 15 Julai ini. Murahnya rezeki di bulan puasa ni..

Rujukan di SINI..

Rezeki ini, dapat la membantu membuat persiapan raya nanti, biasa la kalau nak raya, semua barang dekat rumah nak tukar baru tapi jangan la sampai membazir pulak. Aku bukan kakitangan kerajaan ea, tengok dorang pun jeles dapat bonus, aku tak dapat pun..huhu..


19 comments:

  1. alhamdulillah...rezeki mereka.

    BalasPadam
  2. untungnya....Rezeki Ramadan dri Allah...

    BalasPadam
  3. <--penanam anggur paling berhormat.... wuhuhuhu... rezeki mereka yang kerja gomen... :) alhamdulillah...

    BalasPadam
  4. Alhamdulilllah rezeki untuk raya kan.

    Tiey singgah & klik iklan nuff awak :)
    My recent post : Cpuv Ke-6: IKEA sale 2014

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah rezeki masing2. Insya-Allah rezeki brader Jie yang lain pulak. Mane la tahu, kan?

    BalasPadam
  6. Jie..jgn lah jeles...tak dpt bonus, dpt rezeki dgn cara lain pulak....hehe

    BalasPadam
  7. Rezeki orang gomen... :)

    BalasPadam
  8. Kita yang pekerja swasta ni tumpang dengar jerk laa... ;(

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum, alhamdullilah. murah rezeki kalian semua ~~~

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah... rezeki di bulan Ramadhan... :)

    BalasPadam
  11. untung la kakitangan awam, kita yang kerja dapatkan duit untuk kerajaan ni takde pun dapat imbuhan macam tu :(

    BalasPadam
  12. Tahniah pada semua penjawat awam, bagi yang balik kampung jauh, utara-selatan, lepas tolak untuk duit minyal dan tol, ada lebihan lagi.

    BalasPadam
  13. Bw :)
    Salam singgah dari irra
    http://www.irrayyan.com
    Selamat berpuasa ^^

    BalasPadam
  14. Alhamdulillah rezeki..good idealah botol tupperware tu boleh buat tabung anak..

    BalasPadam
  15. alhamdulillah..boleh lah buat topup belanja raya nanti. atau mungkin patut buat giveaway duit raya ni..untuk berkongsi rezeki,. he he

    BalasPadam