29 Jun 2014

Alhamdulillah | Ramadan Muncul Lagi

Assalamualaikum..

Alhamdulillah | Ramadan Muncul Lagi

Alhamdulillah, dapat menyambut lagi ramadan tahun ini..


Tahun ini dipanjangkan umur dan dapat menyambutnya lagi, seperti tajuk di atas. Alhamdulillah | Ramadan Muncul Lagi. Banyak amalan digandakan pahalanya di bulan ramadan, ruginya tak ambil peluang ni, azam tahun ni nak buat pahala lebih sikit..kihkih. Macam poyo je..

Pergi terawih takdi, surau pun penuh dengan orang, nampak gayanya semua sudah bersedia nak berpuasa esok hari, semoga cukup bulan ni berpuasa. Jangan ada yang ponteng dah la, berdosa2..

Tahun ni istimewa untuk aku, tahun pertama aku menyambut sebagai sorang suami. Takde dah sahur dan berbuka sorang sorang..hihi. 

Disini aku ingin memohon maaf kalau ada buat salah dengan korang semua, buat pembaca blog ini, terima kasih kerana masih setia bersama aku. Selamat menyambut ramadan untuk korang semua..

26 comments:

  1. alhamdulillah... selamat berpuasa bro :)

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah masih berkesempatan bertemu ramadhan.
    Selamat Berpuasa dan menyambut ramadhan.. Semoga puasa kali ini lebih baik dari yang sebelumnya.

    Jemput singgah,
    www.sitiyangmenaip.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah....salam ramadan ya..selamat berpuasa dalam persekitaran baru....hihihihi ;D

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah..selamat berpuase. Tahun ni special la ye? Sebab puasa berdua..

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum...Jie
    Salam Ramadan 1435H. Semoga Ramadan tahun ini menjadi yang terbaik dalam hidup anda, Amiin. Dikesempatan ini juga saya memohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap mahupun kekhilafan yang mengguris hati... Maaf zahir dan batin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam ramadan bm..jie pun klu ada salah harap dimaafkan..

      Padam
  6. selamat menjalani ibadah puasa ...

    BalasPadam
  7. salam. alhamdulillah :) selamat berpuasa ya :)

    p.s menabung kkbox kat sini :)

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah... Welcome to the club...

    BalasPadam
  9. Salam Ramadhan Jie... selamat menjalani ibadah puasa.. :)

    BalasPadam
  10. salam ramadhan jie..gambo sape kat sebelah yg kena tutup mukanya tu?hehehe..

    BalasPadam