Alhamdulillah | Ramadan Muncul Lagi

Assalamualaikum..
Alhamdulillah | Ramadan Muncul Lagi

Alhamdulillah, dapat menyambut lagi ramadan tahun ini..


Tahun ini dipanjangkan umur dan dapat menyambutnya lagi, seperti tajuk di atas. Alhamdulillah | Ramadan Muncul Lagi. Banyak amalan digandakan pahalanya di bulan ramadan, ruginya tak ambil peluang ni, azam tahun ni nak buat pahala lebih sikit..kihkih. Macam poyo je..

Pergi terawih takdi, surau pun penuh dengan orang, nampak gayanya semua sudah bersedia nak berpuasa esok hari, semoga cukup bulan ni berpuasa. Jangan ada yang ponteng dah la, berdosa2..

Tahun ni istimewa untuk aku, tahun pertama aku menyambut sebagai sorang suami. Takde dah sahur dan berbuka sorang sorang..hihi. 

Disini aku ingin memohon maaf kalau ada buat salah dengan korang semua, buat pembaca blog ini, terima kasih kerana masih setia bersama aku. Selamat menyambut ramadan untuk korang semua..

{ 26 comments.. read them below or add one }

TunSha Ayunie TunSha Ayunie 29 Jun, 2014 01:25
alhamdulillah... selamat berpuasa bro :)
CT Humairah CT Humairah 29 Jun, 2014 02:09
Alhamdulillah masih berkesempatan bertemu ramadhan.
Selamat Berpuasa dan menyambut ramadhan.. Semoga puasa kali ini lebih baik dari yang sebelumnya.

Jemput singgah,
www.sitiyangmenaip.blogspot.com
ikhwan yusuff ikhwan yusuff 29 Jun, 2014 05:19
Alhamdulillah....salam ramadan ya..selamat berpuasa dalam persekitaran baru....hihihihi ;D
Ismi Ana Ismi Ana 29 Jun, 2014 06:30
Alhamdulillah..selamat berpuase. Tahun ni special la ye? Sebab puasa berdua..
BM BM 29 Jun, 2014 15:48
Assalamualaikum...Jie
Salam Ramadan 1435H. Semoga Ramadan tahun ini menjadi yang terbaik dalam hidup anda, Amiin. Dikesempatan ini juga saya memohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap mahupun kekhilafan yang mengguris hati... Maaf zahir dan batin.
Qaseh Vee Qaseh Vee 30 Jun, 2014 04:07
selamat menjalani ibadah puasa ...
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 30 Jun, 2014 08:51
alhamdulillah..

salam ramadhan..
Cik Itah@RRP Cik Itah@RRP 30 Jun, 2014 12:23
salam. alhamdulillah :) selamat berpuasa ya :)

p.s menabung kkbox kat sini :)
Izni Hafiz Abdul Rashid Izni Hafiz Abdul Rashid 30 Jun, 2014 12:38
Alhamdulillah... Welcome to the club...
Khir Khalid Khir Khalid 01 Julai, 2014 04:13
Salam Ramadhan Jie... selamat menjalani ibadah puasa.. :)
Kathy R'bain Kathy R'bain 06 Julai, 2014 14:50
salam ramadhan jie..gambo sape kat sebelah yg kena tutup mukanya tu?hehehe..
Jie Susanos Jie Susanos 07 Julai, 2014 23:12
salam ramadan bm..jie pun klu ada salah harap dimaafkan..