09 Mei 2014

Sebelum Menonton Filem Spiderman 2

Assalamualaikum..

filem menarik tahun 2014
Post skema bersama poster gergasi Spiderman 2..kihkih..

Ishh, tengok gambar ni makin gemuk je aku. Hari ni aku bersama wife dapat gak tengok filem Spiderman 2 ni. Waktu perbukaan tayangan filem ni, 1 Mei kan. Nyam nyam dengan tarikh aku cuti seminggu. Apa lagi, cuti kat kampung la..

Emm, tak nak cerita tentang filem tersebut. Kalau nak tahu, kena pergi tengok sendiri la..hehe.. 
filem menarik tahun 2014
Fuhh, masa kat luar sebelum masuk bilik pawagan takdi. Dapat tengok staf staf TGV tengah sibuk pasang kerangka dinosour untuk filem Transformer yang akan ditayangkan tak lama lagi. Hebat tengok dorang pasang, kalau bagi aku pasang boleh pecah kepala ni..haha..

Emm, antara filem menarik pada tahun ni..

4 comments:

  1. nak tayang filem pun promo tahap letak kerangka dinosour ... rajin rajin .

    BalasPadam
  2. Mmg nak kena pergi tengok lah ni.. thanks sharing Jie.. :)

    BalasPadam