12 April 2014

Kerja Lebih Masa Rosakkan Jantung

Assalamualaikum..

Kerja Lebih Masa Rosakkan Jantung
huhu, menarik pulak tajuk muka depan akhbar kosmo ni..

Berita yang diterbitkan beberapa hari lalu, kalau tak silap 8.4.2014 memang menarik minat aku.. Ye la.. Aku yang selalu kerja lebih masa dan selalu pulak kerja tak menentu.. Biasa la orang kerja shiff..Takut gak bila baca ni..

Buat majikan, nanti tak boleh la nak kerja lebih masa selalu.. Boleh rosak jantung ni..Kan hilang seorang pekerja cemerlang lak..kihkih..  Aku buat lawak je ni..

Apa apa pun, sentiasa jaga kesihatan..

11 comments:

  1. kat Indon dah berlaku di mana seseorg telah meninggal selepas bekerja tanpa henti selama 48 jam .

    BalasPadam
  2. mudah btuil dpt pnyakit skarang nie.
    keje lebih masa pn bleh dpt maut.
    isk isk isk.

    BalasPadam
  3. Mungkin klau bekerja secara berterusan tanpa rehat yang boleh menyebabkan kerosakkan jantung. Kita perlukah rehat yang cukup untuk otak dan anggota bada.

    BalasPadam
  4. Peringatan ni.. kesihatan mmg kena jaga kan. T kasih Jie.. :)

    BalasPadam
  5. erkk.. gitu ke. bahaya ni. Tapi kalau berblog malam-malam gini boleh kira kerja lebih masa juga ke sebb still ngadap pc serupa macam kat office..

    BalasPadam
  6. Hello there, just became alert to your blog through Google, and found that it is
    truly informative. I'm going to watch out for brussels.
    I'll be grateful if you continue this in future.
    Lots of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    Also visit my blog: best anti aging products

    BalasPadam
  7. Generally І dоn't read post on blogs, but I woսld likе to
    say that this write-up veгy compelled me to take a look at and do so!
    Your ԝriting style hаs bеen surprised me. Thankѕ,
    quite great post.

    Here is my pagе - telecharger minecraft

    BalasPadam
  8. Betul jugak nie... Lepas nie, teman nak kurangkan kerja dan lebihkan penumpuan untuk menjaga kesihatan... :d

    BalasPadam
  9. Duit banyak kalau sakit pun tak bebaloi.

    BalasPadam
  10. yela.yela..

    aku tak kerja dah la lebih masa macam ni..

    BalasPadam