Ubat Sakit Perut

3.3.2014

Assalamualaikum..
Kenapa dengan aku, hari ni asyik sakit perut je..

Petua yang aku baca di akhbar, dengan menggunakan jintan putih.. Mesti ramai kenalkan.. Kena selalu mengamalkan pengambilan jintan putih..

Salah satu khasiatnya dapat memanaskan badan..

Caranya, jintan putih direndam dalam air, minum airnya untuk mengubat perut yang memulas.. 

Syukur la, sakit perut aku dah makin okey..

{ 22 comments.. read them below or add one }

Sheila Salim Sheila Salim 03 Mac, 2014 15:15
Assalamualaikum jie. ohh sheila pun tahu gak petua ni tapi tak pernah amalkan. hehee. semoga cepat sembuh ya ~~~
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 03 Mac, 2014 15:30
tak pernah tau pun pasal nie..boleh la guna nanti tips nie..thanks jie sharing petua nie
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 03 Mac, 2014 16:50
selalunya minum 100 plus or makan pil chi kit teck aun jer...
tiey smilez tiey smilez 03 Mac, 2014 17:49
Baru tau. Thanks for the info.
Biasa kalo Tiey sakit perut makan pil chi kit teck aun tu jer.
Azlealee Bashir Azlealee Bashir 03 Mac, 2014 18:35
Thanks jie sharing petua ni..
Khir Khalid Khir Khalid 03 Mac, 2014 20:12
Semoga cepat sembuh ye Jie... aamiin..
Mar Mansor Mar Mansor 04 Mac, 2014 08:29
baru tau nih ada petua macam ni..
acik idah acik idah 04 Mac, 2014 10:22
Memanaskan badan?? time musim panas nie bagus ke?
Semuga sakit perut jie dah sembuh.. :D
Qaseh Wee Qaseh Wee 04 Mac, 2014 19:57
alhamdulillah . baru tau nih . yg saya tau mkn jintan putih blh harumkan bau mulut .
Azie Namico Azie Namico 04 Mac, 2014 21:09
Serius nie.....x pernah tau pun....tq for the info...ahaks
Jie Susanos Jie Susanos 08 Mac, 2014 17:49
jie xberkesan pun mun 100 plus
Jie Susanos Jie Susanos 08 Mac, 2014 17:52
haha..atas org la..tq kak..
Jie Susanos Jie Susanos 08 Mac, 2014 17:53
oo yeke bleh hrum kn mlut..