03 Mac 2014

Ubat Sakit Perut

3.3.2014

Assalamualaikum..

Kenapa dengan aku, hari ni asyik sakit perut je..

Petua yang aku baca di akhbar, dengan menggunakan jintan putih.. Mesti ramai kenalkan.. Kena selalu mengamalkan pengambilan jintan putih..

Salah satu khasiatnya dapat memanaskan badan..

Caranya, jintan putih direndam dalam air, minum airnya untuk mengubat perut yang memulas.. 

Syukur la, sakit perut aku dah makin okey..

22 comments:

  1. Assalamualaikum jie. ohh sheila pun tahu gak petua ni tapi tak pernah amalkan. hehee. semoga cepat sembuh ya ~~~

    BalasPadam
  2. tak pernah tau pun pasal nie..boleh la guna nanti tips nie..thanks jie sharing petua nie

    BalasPadam
  3. selalunya minum 100 plus or makan pil chi kit teck aun jer...

    BalasPadam
  4. Baru tau. Thanks for the info.
    Biasa kalo Tiey sakit perut makan pil chi kit teck aun tu jer.

    BalasPadam
  5. Thanks jie sharing petua ni..

    BalasPadam
  6. Semoga cepat sembuh ye Jie... aamiin..

    BalasPadam
  7. baru tau nih ada petua macam ni..

    BalasPadam
  8. Memanaskan badan?? time musim panas nie bagus ke?
    Semuga sakit perut jie dah sembuh.. :D

    BalasPadam
  9. alhamdulillah . baru tau nih . yg saya tau mkn jintan putih blh harumkan bau mulut .

    BalasPadam
  10. Serius nie.....x pernah tau pun....tq for the info...ahaks

    BalasPadam