14 Februari 2014

Sepetang Di Alamanda Putrajaya

14.2.2014

Assalamualaikum. .

Semalam selamat sampai rumah dari Bangi..eh bukan semalam tapi semalam satu lagi.. Semalam satu lagi orang panggil apa ea..hehe..

Bila ada kat Bangi hari tu, teringin gak nak pergi Alamanda.. Nasib baik Bangi dengan Putrajaya tak jauh.. Lemah semangat betul aku bila ingat jalan kat sana..

Jangan risau, GPS kan ada.. On Waze, lokasi ditemuinya.. hehe.. Senang sikit ada aplikasi ni..

Sebahagian ruang di Alamanda yang sempat aku snap.. Sekejab jer jalan-jalan.. Saja-saja nak tau suasana kat sini.. Maklum la kali pertama sampai.. Bagi aku biasa-biasa jer.. Lagi best pergi uptown kot..hehe..

Sebelum balik, sempat lagi snap..hehe

Cantik kat tempat ni, luar Alamanda.. Dipenuhi dengan pohon-pohon yang menghijau.. Indah ciptaan Allah s.w.t ni..

Aku seronok kalau pergi ke sesuatu tempat.. Boleh jalan2, kenal tempat.. Dapat pengalaman baru..hehe..

11 comments:

  1. owh lama giler x pergi alamanda
    nk pergi la jap lg
    haha. dandan :P
    jie la ni mempengaruhi otak gn gmbar buluh2 tu ni ...hehe

    BalasPadam
  2. jie pergi putrajaya ya.. masa aiza kerja dan duduk di putrajaya dulu setiap minggu ke alamanda sebab beli barangan dapur di aeon big (dulu panggil carrefour).. memang tiada apa pun yang menarik di situ.. hehe..

    BalasPadam
  3. akak tak pernah sampai sini lagi..kesian,kesian,kesian...

    BalasPadam
  4. Wah..Abak slalu jgak prgi sini..dkat je dgn kampus..bangi..rasa bosan pulak..heheh

    BalasPadam
  5. Selamat jln2 & menikmati semuanya.. Semoga ceria.. :)

    BalasPadam
  6. Rasa rindu dengan Alamanda; hampir setahun saya tak jenguk tempat ni.

    BalasPadam
  7. pengalaman tu yg paling best....:DDD

    BalasPadam
  8. memang slalu datang sini bawak anak2 jalan, pastu dating ngn wife sambil tengok wayang...

    BalasPadam
  9. Dulu suka shopping dan bawa anak-anak di Alamanda..suka lepak kat taman alamanda..sambil makan aiskrim..

    BalasPadam