Sepetang Di Alamanda Putrajaya

14.2.2014

Assalamualaikum. .

Semalam selamat sampai rumah dari Bangi..eh bukan semalam tapi semalam satu lagi.. Semalam satu lagi orang panggil apa ea..hehe..

Bila ada kat Bangi hari tu, teringin gak nak pergi Alamanda.. Nasib baik Bangi dengan Putrajaya tak jauh.. Lemah semangat betul aku bila ingat jalan kat sana..

Jangan risau, GPS kan ada.. On Waze, lokasi ditemuinya.. hehe.. Senang sikit ada aplikasi ni..

Sebahagian ruang di Alamanda yang sempat aku snap.. Sekejab jer jalan-jalan.. Saja-saja nak tau suasana kat sini.. Maklum la kali pertama sampai.. Bagi aku biasa-biasa jer.. Lagi best pergi uptown kot..hehe..

Sebelum balik, sempat lagi snap..hehe

Cantik kat tempat ni, luar Alamanda.. Dipenuhi dengan pohon-pohon yang menghijau.. Indah ciptaan Allah s.w.t ni..

Aku seronok kalau pergi ke sesuatu tempat.. Boleh jalan2, kenal tempat.. Dapat pengalaman baru..hehe..

{ 11 comments.. read them below or add one }

MG schmidt MG schmidt 14 Februari, 2014 18:45
owh lama giler x pergi alamanda
nk pergi la jap lg
haha. dandan :P
jie la ni mempengaruhi otak gn gmbar buluh2 tu ni ...hehe
Mizz Aiza (Dunia Kecil) Mizz Aiza (Dunia Kecil) 14 Februari, 2014 21:40
jie pergi putrajaya ya.. masa aiza kerja dan duduk di putrajaya dulu setiap minggu ke alamanda sebab beli barangan dapur di aeon big (dulu panggil carrefour).. memang tiada apa pun yang menarik di situ.. hehe..
Kathy R'bain Kathy R'bain 14 Februari, 2014 22:55
akak tak pernah sampai sini lagi..kesian,kesian,kesian...
Abak Lorong Cinta Abak Lorong Cinta 14 Februari, 2014 22:56
Wah..Abak slalu jgak prgi sini..dkat je dgn kampus..bangi..rasa bosan pulak..heheh
Khir Khalid Khir Khalid 14 Februari, 2014 22:57
Selamat jln2 & menikmati semuanya.. Semoga ceria.. :)
Cik Misstree Cik Misstree 15 Februari, 2014 09:50
Rasa rindu dengan Alamanda; hampir setahun saya tak jenguk tempat ni.
ikhwan yusuff ikhwan yusuff 17 Februari, 2014 00:35
pengalaman tu yg paling best....:DDD
Salam Yahya Salam Yahya 19 Februari, 2014 09:47
memang slalu datang sini bawak anak2 jalan, pastu dating ngn wife sambil tengok wayang...
Azlealee Bashir Azlealee Bashir 19 Februari, 2014 14:42
Dulu suka shopping dan bawa anak-anak di Alamanda..suka lepak kat taman alamanda..sambil makan aiskrim..