'Godzilla' Muncul Di Cherating

11.2.2014

Assalamualaikum. .

Hahaha.. Tajuk tak leh bla jer..

semalam, masa dalam perjalanan ke Bangi..sampai jer Cherating.. Jalan tiba2 jem.. pasal apa lak ni.. Setahu aku tak pernah lak jem macam ni, kalau pun ada kemalangan..

Macam2 aku fikir.. Ada kemalangan ke, tak pun ada kenduri atau ayam melintas jalan..haha..

Rupa2 nya ada lori membawa barang, besar giler.. Hampir keseluruhan jalan tu dia punya..

Terkejut aku tengok benda macam tu, maklum la tak pernah tengok..hehe.. Agak-agak korang benda untuk apa ni...

5 comments.. read them below or add one

Khir Khalid Khir Khalid 13 Februari, 2014 01:06
Huh.. tayar pun dah macam ulat gonggok tu.. :D
Mizz Aiza (Dunia Kecil) Mizz Aiza (Dunia Kecil) 13 Februari, 2014 14:02
besar betul lori tu.. agaknya apa la isi kandungan dalam tangki tu?
Azlealee Bashir Azlealee Bashir 14 Februari, 2014 12:07
Tak boleh nak agak benda apa ni..tapi memang besar..