Cuba Teka Benda Apa Ni

17.2.2014

Assalamualaikum..
Hari tu, adik ipar aku ajak pergi pasar tani Ayer Lanas dekat Jeli..

Bila bangun awal pagi, macam ni la jadi.. Tapi okey gak.. Aku pun tak pernah jalan2 kat sana.. Maklum la bila jadi orang baru ni.. Kena mesra sikit..hehe..

Ramainya orang kat pasar tani ni..

Singgah kat salah satu kedai Makcik ni.. Makcik ni banyak jual sayur2.. Kalau tengok picture kat atas.. Cuba teka, buah ke atau apa benda ni..

Aku pun kali pertama tengok.. Nak tahu gak siapa yang hebat menjawab..hehe.. Biasanya orang perempuan mesti tau ni.. 

Hehe.. Aku pun baru tau..

{ 16 comments.. read them below or add one }

kisah si dairy kisah si dairy 18 Februari, 2014 15:17
ni bukan lada hitam ke...hehee
Sheila Salim Sheila Salim 18 Februari, 2014 15:39
Assalamualaikum.. rasa macam terung pipit je. heheee
Cik Nor Cik Nor 18 Februari, 2014 15:51
lada hitam or org klate panggil lada benar..hihik
Unknown Unknown 18 Februari, 2014 16:02
mmg dop tahu..
heheh..
mmg x biasa tgk org jual nie kt pasar.
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 18 Februari, 2014 16:10
samada lada or terung kck tu.huhu

ntah..
msredcheesecake msredcheesecake 18 Februari, 2014 16:28
sy pompuan tapi sy tatau...hhee
Unknown Unknown 18 Februari, 2014 16:57
pa benda tuu ??? zara xtawww..
Mizz Aiza Mizz Aiza 18 Februari, 2014 18:09
macam buah lada hitam je..
Khir Khalid Khir Khalid 19 Februari, 2014 07:56
Ntah.. tengok org bnyk komen lada hitam.. ye lah kot hahaa.. :D
jie susanos jie susanos 19 Februari, 2014 10:49
huhu..rmai yg tau ni..lada hitam la..
AwanamaAwanama 19 Februari, 2014 12:51
Baru nk jwab.hehe..
Lya Akif Imtiyaz Lya Akif Imtiyaz 19 Februari, 2014 13:28
Hehehe lada hitam yg tak kering lagi kan ??
Azlia Bashir Azlia Bashir 19 Februari, 2014 14:34
lada hitam...hehehe jie dah jawab pun..
Unknown Unknown 25 Februari, 2014 12:40
Lada hitam segar nie orang beli untuk aper yer?
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 28 Februari, 2014 17:20
Mula-mula tercari-cari juga jawapannya, tapi dah ramai yang jawab lada hitam. mesti jawapannya lada hitam.