18 Februari 2014

Cuba Teka Benda Apa Ni

17.2.2014

Assalamualaikum..

Hari tu, adik ipar aku ajak pergi pasar tani Ayer Lanas dekat Jeli..

Bila bangun awal pagi, macam ni la jadi.. Tapi okey gak.. Aku pun tak pernah jalan2 kat sana.. Maklum la bila jadi orang baru ni.. Kena mesra sikit..hehe..

Ramainya orang kat pasar tani ni..

Singgah kat salah satu kedai Makcik ni.. Makcik ni banyak jual sayur2.. Kalau tengok picture kat atas.. Cuba teka, buah ke atau apa benda ni..

Aku pun kali pertama tengok.. Nak tahu gak siapa yang hebat menjawab..hehe.. Biasanya orang perempuan mesti tau ni.. 

Hehe.. Aku pun baru tau..

16 comments:

  1. Assalamualaikum.. rasa macam terung pipit je. heheee

    BalasPadam
  2. lada hitam or org klate panggil lada benar..hihik

    BalasPadam
  3. mmg dop tahu..
    heheh..
    mmg x biasa tgk org jual nie kt pasar.

    BalasPadam
  4. samada lada or terung kck tu.huhu

    ntah..

    BalasPadam
  5. Ntah.. tengok org bnyk komen lada hitam.. ye lah kot hahaa.. :D

    BalasPadam
  6. huhu..rmai yg tau ni..lada hitam la..

    BalasPadam
  7. Hehehe lada hitam yg tak kering lagi kan ??

    BalasPadam
  8. lada hitam...hehehe jie dah jawab pun..

    BalasPadam
  9. Lada hitam segar nie orang beli untuk aper yer?

    BalasPadam
  10. Mula-mula tercari-cari juga jawapannya, tapi dah ramai yang jawab lada hitam. mesti jawapannya lada hitam.

    BalasPadam