13 Januari 2014

Tukar Header Pulak

13/1/2014

Assalamualaikum..

Rasa aku makin sibuk jer sekarang ni..hehe.. Akhirnya header aku betukar gak.. Macam okey jer header ni.. Baru kena dengan template blog ni, merah dengan hitam.. Nampak ganas sikit..haha..



Header sebelum ni caler hijau, tengok kat bawah.. Walaupun okey tapi x sesuai dengan template sekarang ni..


Header ni bukan aku yang buat.. Mana pandai aku guna fotoshop ni.. Tuan blog ni yang tolong buatkan.. Kalau korang nak tempah boleh la ushar blog beliau.. Tekan sini.. Kalau berkenan tempah jer dari beliau..haha..

6 comments: