11 Januari 2014

Tengok Kedai Terbakar Di Rantau Panjang

11/1/2014

Assalamualaikum..

Masa aku balik kampung tempoh hari, ada la singgah dekat pekan rantau panjang.. Sempat snap beberapa picture kedai yang terbakar.. Dekat bawah ni antara picturenya.. Teruk gak kebakaran itu.. Suku kedai yang terbakar dari banyak2 kedai.. Kesian lak tengok pada peniaga yang kena musibah macam ni..

Aku pun tak tau punca utama kebakaran tersebut.. Harap diorang tabah mengharunginya..

6 comments:

  1. kesiannya...mesti banyak kerugian yang mereka tanggung..

    BalasPadam
  2. nak bangunkan balik semua tu bukan senang kot..

    BalasPadam
  3. kesiannya...mesti banyak kerugian...

    BalasPadam
  4. Moga mereka tabah dgn ujian ni,

    BalasPadam
  5. Kesiannya.. semuga mereka tabah hadapi dugaan dariNya...

    BalasPadam