Tengok Kedai Terbakar Di Rantau Panjang

11/1/2014

Assalamualaikum..

Masa aku balik kampung tempoh hari, ada la singgah dekat pekan rantau panjang.. Sempat snap beberapa picture kedai yang terbakar.. Dekat bawah ni antara picturenya.. Teruk gak kebakaran itu.. Suku kedai yang terbakar dari banyak2 kedai.. Kesian lak tengok pada peniaga yang kena musibah macam ni..

Aku pun tak tau punca utama kebakaran tersebut.. Harap diorang tabah mengharunginya..

6 comments.. read them below or add one

Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 11 Januari, 2014 10:49
kesiannya...mesti banyak kerugian yang mereka tanggung..
Alyn Roslan Alyn Roslan 11 Januari, 2014 20:38
nak bangunkan balik semua tu bukan senang kot..
Azlealee Bashir Azlealee Bashir 11 Januari, 2014 23:10
kesiannya...mesti banyak kerugian...
baby comel baby comel 12 Januari, 2014 15:54
Moga mereka tabah dgn ujian ni,
acik idah acik idah 13 Januari, 2014 15:17
Kesiannya.. semuga mereka tabah hadapi dugaan dariNya...