Kita Tidak Keseorangan

26.1.2014

Assalamualaikum..


Emm, bila baca ayat di bawah.. Teringat pulak kisah diri sendiri.. Kisah masa belajar dulu.. Kawan2 pun selalu jauhkan diri dan selalu jer kena kutuk.. Dulu aku tak sedar rupanya, sebenarnya masalah ni berpunca pada diri sendiri gak..Mungkin tak pandai bergaul kot.. Jadikan iktibar untuk diri aku dan korang semua..


Kita tak pernah keseorangan,
Biarpun semua orang pergi 
Meninggalkan kita,
Kita masih ada Allah yang
Setia menemani kita

Kredit picture
https://www.facebook.com/pages/Motivasi-Diri/252646300590

{ 8 comments.. read them below or add one }

Wafi Remli Wafi Remli 27 Januari, 2014 11:12
Allah sentiasa bersama kita...
Mizz Aiza (Dunia Kecil) Mizz Aiza (Dunia Kecil) 27 Januari, 2014 12:13
betul tu.. walau semua orang meninggalkan kita Allah tetap ada bersama kita.. kita pun macam tu juga, di dunia nyata seorang yang pendiam. dalam blog je orang nampak macam peramah..
Kathy R'bain Kathy R'bain 28 Januari, 2014 14:45
setuju sangat..biarlah manusia tinggalkan kita,sebab Allah sentiasa ada..