17 Januari 2014

Erni Satay Baung

17.1.2014

Assalamualaikum..

Aduh, lenguh kaki2 nak sampai kampung ni.. 3, 4 kali gak la berhenti.. Sebelum sampai kampung, singgah beli satay buat bekal makan dengan keluarga.. Bawah ni nama kedai dia..cun tak..haha





Kali pertama singgah kedai ni.. Sebelum ni kakak aku suka beli.. Satay memang sedap, kuah pun menjadi.. Sebab tu kot kak aku suka beli.. Layanan pun aku suka.. Lama dah rase orang tak layan macam tu.. Nak jadi peniaga tapi muka masam mencuka jer..tak elok betul.. Nanti korang pun boleh la singgah juga.. Area Pengkalan Chepa jer.. Hehe..

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. kenapa ek nama dia satay baung. ingt ikan baung tadi..huhuh

    BalasPadam
  2. sedapnye sate..suka makan sate..
    setuju tu bab serve pelanggan tp muka cam cencorot..

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum, macam sedap je tapi sheila belum boleh makan satay.. huwaaa

    BalasPadam
  4. favourite kak mia ni... kalau sebut depan sofea, terus kena beli itu jam jugak.... we love sate...

    BalasPadam
  5. jom singgah kat kedai sate akak pulak jie..

    BalasPadam