Erni Satay Baung

17.1.2014

Assalamualaikum..

Aduh, lenguh kaki2 nak sampai kampung ni.. 3, 4 kali gak la berhenti.. Sebelum sampai kampung, singgah beli satay buat bekal makan dengan keluarga.. Bawah ni nama kedai dia..cun tak..haha





Kali pertama singgah kedai ni.. Sebelum ni kakak aku suka beli.. Satay memang sedap, kuah pun menjadi.. Sebab tu kot kak aku suka beli.. Layanan pun aku suka.. Lama dah rase orang tak layan macam tu.. Nak jadi peniaga tapi muka masam mencuka jer..tak elok betul.. Nanti korang pun boleh la singgah juga.. Area Pengkalan Chepa jer.. Hehe..

posted from Bloggeroid

6 comments.. read them below or add one

Chot Chot 17 Januari, 2014 01:48
kenapa ek nama dia satay baung. ingt ikan baung tadi..huhuh
Mar Mansor Mar Mansor 17 Januari, 2014 08:53
sedapnye sate..suka makan sate..
setuju tu bab serve pelanggan tp muka cam cencorot..
Sheila Salim Sheila Salim 17 Januari, 2014 09:30
Assalamualaikum, macam sedap je tapi sheila belum boleh makan satay.. huwaaa
Mia Liana Mia Liana 18 Januari, 2014 19:13
favourite kak mia ni... kalau sebut depan sofea, terus kena beli itu jam jugak.... we love sate...
Kathy R'bain Kathy R'bain 18 Januari, 2014 22:51
jom singgah kat kedai sate akak pulak jie..