Drama Al Ikhlas Terbaik

Assamualaikum
Salam maulidur rasul dari Jie..bestnya layan drama ni takdi di tv3.. Dalam pukul 10 pagi drama ni ditayangkan.. Tak salah aku 2,3 kali dah diulang tayang..tapi memang bagus drama ni..

Dah lama nak update pasal drama ni.. Hari ni baru boleh..Sesuai sangat ditonton.. Banyak sangat pengajarannya.. Antaranya pemuda yang menginsafi kisah2 nya yang lalu.. Banyak lagi la kalau korang tengok.. Sofi Jikan memang terbaik.. Habis huru hara kampung tu dibuatnya..hehe.. Harap nanti ada lagi drama macam ni..

posted from Bloggeroid

6 comments.. read them below or add one

BUNDA a.k.a KN BUNDA a.k.a KN 14 Januari, 2014 13:50
Assalam,

salam ukhuwah dari bunda...

Bunda pun tengok drama ni tadi...nanges2..
Ainim Suju Ainim Suju 14 Januari, 2014 14:42
eh..drama al ikhlas ke? ala.tak tengok pun
QV QV 15 Januari, 2014 01:29
x de can nak tgk . kena berebut dgn anak buah dulu ...
Azlealee Bashir Azlealee Bashir 15 Januari, 2014 09:06
Sofi Jikan kalau berlakon memang terbaik..