14 Januari 2014

Drama Al Ikhlas Terbaik

Assamualaikum
Salam maulidur rasul dari Jie..bestnya layan drama ni takdi di tv3.. Dalam pukul 10 pagi drama ni ditayangkan.. Tak salah aku 2,3 kali dah diulang tayang..tapi memang bagus drama ni..

Dah lama nak update pasal drama ni.. Hari ni baru boleh..Sesuai sangat ditonton.. Banyak sangat pengajarannya.. Antaranya pemuda yang menginsafi kisah2 nya yang lalu.. Banyak lagi la kalau korang tengok.. Sofi Jikan memang terbaik.. Habis huru hara kampung tu dibuatnya..hehe.. Harap nanti ada lagi drama macam ni..

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. Assalam,

    salam ukhuwah dari bunda...

    Bunda pun tengok drama ni tadi...nanges2..

    BalasPadam
  2. eh..drama al ikhlas ke? ala.tak tengok pun

    BalasPadam
  3. x de can nak tgk . kena berebut dgn anak buah dulu ...

    BalasPadam
  4. Sofi Jikan kalau berlakon memang terbaik..

    BalasPadam