Daftar Haji Di Tabung Haji

24.1.2014

Assalamualaikum..



Alhamdullilah selesai jugak daftar haji kat tabung haji.. Dah lama hajat nak buat ni tapi asyik tangguh2 jer.. Semalam baru terlepas hajat ni..hehe..

Syukur la, perjalanan nak pergi sana pun dipermudahkan.. Bawak kereta pun rasa tenang jer.. Kereta tak banyak.. Sampai dekat bank pun orang tak ramai.. Biasa time gaji ni sesat gak..

Wah, mudah jer nak daftar ni.. Aku ingatkan kena la isi borang.. Tapi tak payah.. Jumpa jer orang kat kaunter..cakap nak daftar.. Pekerja kat sana yang settlekan..sekejab jer.. Tapi kena ada 1300 dalam akuan la.. Emm, lega dah selesai..

posted from Bloggeroid

{ 9 comments.. read them below or add one }

Mizz Aiza (Dunia Kecil) Mizz Aiza (Dunia Kecil) 25 Januari, 2014 01:01
alhamdulillah selesai sudah daftar di tabung haji.. :D
Sheila Salim Sheila Salim 25 Januari, 2014 10:12
Assalamualaikum jie, kena buka akaun dan ada amount sejumlah begitu ya? nak sangat buka, tak sabarnya nak pergi menunaikan Haji dan umrah.. semoga dipermudahkan urusan kita semua. in shaa Allah (",)

Jie, boleh bagi tahu sikit cara2 nak buka akaun? hehe
msredcheesecake msredcheesecake 26 Januari, 2014 07:09
alhamdulillah, niat dah ada, usaha dah start, tinggal tunggu jemputan Allah kita ke sana...insyaAllah
Jie Susanos Jie Susanos 29 Januari, 2014 11:52
wslam..mudah jer shila..sheila ambik jer borang nak buka akuan yg ada sana dh..isi mana2 yg ptut..lpas tu g kaunter, kata nak daftar pergi haji skali..pastikan duit kena lebih rm1300.. duit tu akan dibekukan..xleh nak ambik dh..
Mutalib Mutalib 02 April, 2016 21:56
Simpan dan labur sikit wang dalam tabung haji adalah baik. Maka duit boleh menjana duit yang lebih banyak lagi.