24 Januari 2014

Daftar Haji Di Tabung Haji

24.1.2014

Assalamualaikum..



Alhamdullilah selesai jugak daftar haji kat tabung haji.. Dah lama hajat nak buat ni tapi asyik tangguh2 jer.. Semalam baru terlepas hajat ni..hehe..

Syukur la, perjalanan nak pergi sana pun dipermudahkan.. Bawak kereta pun rasa tenang jer.. Kereta tak banyak.. Sampai dekat bank pun orang tak ramai.. Biasa time gaji ni sesat gak..

Wah, mudah jer nak daftar ni.. Aku ingatkan kena la isi borang.. Tapi tak payah.. Jumpa jer orang kat kaunter..cakap nak daftar.. Pekerja kat sana yang settlekan..sekejab jer.. Tapi kena ada 1300 dalam akuan la.. Emm, lega dah selesai..

posted from Bloggeroid

9 comments:

  1. alhamdulillah selesai sudah daftar di tabung haji.. :D

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum jie, kena buka akaun dan ada amount sejumlah begitu ya? nak sangat buka, tak sabarnya nak pergi menunaikan Haji dan umrah.. semoga dipermudahkan urusan kita semua. in shaa Allah (",)

    Jie, boleh bagi tahu sikit cara2 nak buka akaun? hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslam..mudah jer shila..sheila ambik jer borang nak buka akuan yg ada sana dh..isi mana2 yg ptut..lpas tu g kaunter, kata nak daftar pergi haji skali..pastikan duit kena lebih rm1300.. duit tu akan dibekukan..xleh nak ambik dh..

      Padam
  3. alhamdulillah, niat dah ada, usaha dah start, tinggal tunggu jemputan Allah kita ke sana...insyaAllah

    BalasPadam
  4. Simpan dan labur sikit wang dalam tabung haji adalah baik. Maka duit boleh menjana duit yang lebih banyak lagi.

    BalasPadam