Betul Ke Chong Wei Nak Bersara

20.1.2014

Assalamualaikum..



Terlebih dahulu nak ucapkan tahniah pada Chong Wei yang telah memenangi kejohonan siri super yang berlangsung semalam.. Picture beliau tak letak.. Mesti ramai yang dah kenalkan..

Betul ke apa yang aku dengar dalam berita takdi.. Pemain nombor satu dunia ni akan bersara tak lama lagi.. Rugi la macam ni.. Susah nak cari pemain sebagus beliau.. Pelapis muda negara pun nampak macam tak ada lagi...

Tapi tak boleh nak cakap apa.. Terima jer keputusan daripada beliau.. Umur beliau pun dah masuk 30.. Emm, teringan nak tengok beliau bermain dalam sukan Olimpik lagi.. Entah sempat ke tak..

Kredit picture : http://www.bubblews.com/news/1670489-badminton

6 comments.. read them below or add one

Sheila Salim Sheila Salim 21 Januari, 2014 10:29
Assalamualaikum, ntah. sheila pun macam dengar2 lah T____T
Mizz Aiza (Dunia Kecil) Mizz Aiza (Dunia Kecil) 21 Januari, 2014 15:28
elok juga beliau bersara dan bagi peuang kepada pelapisnya.. bukan apa, kasihan dia..