Ajaibnya Sedekah

23.1.2014

Assalamualaikum..



Emm, atas meja kat tempat kerja takdi tertarik dengan buku ini.. Ajaibnya Sedekah yang ditulis oleh.. Hehe.. Lupa nak tengok lak.. Buku siapa tak tau la.. Nak bedal buat balik rumah.. Tak elok lak..haha.. Sempat la godek sikit2 isi kat dalam tu.. Tulisannya memang membuatkan aku tertarik.. Balik kerja, pergi cari kat kedai buku popular tapi habis stok la.. Aee, nak cari kat mana pulak ni..

posted from Bloggeroid

{ 14 comments.. read them below or add one }

nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 23 Januari, 2014 09:07
bukan mcm tp nak taip byk..ihihi
msredcheesecake msredcheesecake 23 Januari, 2014 10:49
kaya dunia dan paling penting akhirat...
Sheila Salim Sheila Salim 23 Januari, 2014 12:44
Assalamualaikum jie, bestnya. nak cari juga. suka baca buku2 ilmu camni.
Aku Penghibur Aku Penghibur 23 Januari, 2014 14:06
assalamualikum... wah menarik buku nie.. terima kasih berkongsi
acik idah acik idah 23 Januari, 2014 14:46
Tajuk jer pun dah dapat menarik minat untuk kita membaca isinya kan...

"Tidak akan pernah berkurang harta yang disedekahkan kecuali ia bertambah...bertambah...bertambah...” (HR. Al Tirmidzi)-
Abe Kie Abe Kie 23 Januari, 2014 19:03
saya pun nak rajin2kan tangan bersedekah pula. kena bersyukur atas rezeki yg Allah berikan.
Nilam syapina Nilam syapina 23 Januari, 2014 19:23
macam syiok je .. ehhehehehe ... aah kan ajaib sedekah ni sebenarnya
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 23 Januari, 2014 21:25
Insya-Allah, lepas no boleh pergi cari lagi. Buku yang baik memang laris di pasaran.
Jie Susanos Jie Susanos 24 Januari, 2014 22:17
nak order kat mane tu kak..