22 Januari 2014

Ajaibnya Sedekah

23.1.2014

Assalamualaikum..



Emm, atas meja kat tempat kerja takdi tertarik dengan buku ini.. Ajaibnya Sedekah yang ditulis oleh.. Hehe.. Lupa nak tengok lak.. Buku siapa tak tau la.. Nak bedal buat balik rumah.. Tak elok lak..haha.. Sempat la godek sikit2 isi kat dalam tu.. Tulisannya memang membuatkan aku tertarik.. Balik kerja, pergi cari kat kedai buku popular tapi habis stok la.. Aee, nak cari kat mana pulak ni..

posted from Bloggeroid

14 comments:

  1. kaya dunia dan paling penting akhirat...

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum jie, bestnya. nak cari juga. suka baca buku2 ilmu camni.

    BalasPadam
  3. assalamualikum... wah menarik buku nie.. terima kasih berkongsi

    BalasPadam
  4. Tajuk jer pun dah dapat menarik minat untuk kita membaca isinya kan...

    "Tidak akan pernah berkurang harta yang disedekahkan kecuali ia bertambah...bertambah...bertambah...” (HR. Al Tirmidzi)-

    BalasPadam
  5. saya pun nak rajin2kan tangan bersedekah pula. kena bersyukur atas rezeki yg Allah berikan.

    BalasPadam
  6. macam syiok je .. ehhehehehe ... aah kan ajaib sedekah ni sebenarnya

    BalasPadam
  7. Insya-Allah, lepas no boleh pergi cari lagi. Buku yang baik memang laris di pasaran.

    BalasPadam