23 Disember 2013

Terbeli Komik Pulak

23/12/2013

Assalamualaikum..


Apa khabar korang,Fuh letih gak ni.. Baru balik dari beli barang2 keperluan.. Dan terbeli komik di Pustaka Seri Intan.. Sebenarnya aku dari dulu hobi aku baca komik.. Tapi makin dewasa ni minat tu makin kurang..

Serius lama dah tak beli tapi hari ni lain pulak.. Ni beli sebab jumpa yang murah.. Biasanya satu buku dalam 4 ringgit tapi yang ni 4 buku dalam 6 ringgit.. Bestnya, boleh gak aku lepas gian baca komik ni..haha..

Jab lagi nak pergi kerja lak.. Sory  tak sempat nak blogworking blog korang..

8 comments:

  1. jom layan komik pun best dari buat yang bukan2

    BalasPadam
  2. wah..komik. kembar saya suka ni

    BalasPadam
  3. eheh..skali sekala layan komik syok jugak kenn

    salam BW dari GA Yui :)

    BalasPadam
  4. Dalam banyak-banyak komik tu, ada satu Mingguan Wanita ya.

    BalasPadam