Terbeli Komik Pulak

23/12/2013

Assalamualaikum..


Apa khabar korang,Fuh letih gak ni.. Baru balik dari beli barang2 keperluan.. Dan terbeli komik di Pustaka Seri Intan.. Sebenarnya aku dari dulu hobi aku baca komik.. Tapi makin dewasa ni minat tu makin kurang..

Serius lama dah tak beli tapi hari ni lain pulak.. Ni beli sebab jumpa yang murah.. Biasanya satu buku dalam 4 ringgit tapi yang ni 4 buku dalam 6 ringgit.. Bestnya, boleh gak aku lepas gian baca komik ni..haha..

Jab lagi nak pergi kerja lak.. Sory  tak sempat nak blogworking blog korang..

{ 8 comments.. read them below or add one }

Aku Penghibur Aku Penghibur 23 Disember, 2013 17:22
jom layan komik pun best dari buat yang bukan2
Ainim Suju Ainim Suju 23 Disember, 2013 17:55
wah..komik. kembar saya suka ni
Chot Chot 24 Disember, 2013 03:48
eheh..skali sekala layan komik syok jugak kenn

salam BW dari GA Yui :)
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 27 Disember, 2013 19:50
Dalam banyak-banyak komik tu, ada satu Mingguan Wanita ya.