20 Disember 2013

Susah Nak Buat Kerja

20/12/2013 

Assalamualaikum..


Apa khabar korang, selamat beristirahat bagi yang cuti hari ni,yang kena kerja macam aku.. Jangan curi tulang dah la..hehe..

Pagi takdi semangat jer aku nak pergi kerja, tengah sedap2 bawak motor.. Nape lak lain macam jer motor ni.. la tayar depan bocor rupanya.. Potong stim betul la..

Nasid baik tak jauh lagi dengan rumah, patah balik la aku.. Terima kasih kawan, tumpangkan aku pergi kerja..Fuh lega, Ingatkan masuk kerja lewat takdi..

Picture atas dah settle tukar tiub.. Susah nak buat kerja bila motor buat hal ni..betul tak...

3 comments:

  1. senasib le kite jie..tb pon kne keje..hehehe nasib xjauh dari uma lg..klu x ade jugak kne menapak bwk moto tuh bwk blk

    BalasPadam
  2. hmm..memang susah..nak komen pe,kadang2 tiub baru kita beli pun kejap jer dah problem..

    BalasPadam