Sarapan Pagi Aku

22/12/2013

Assalamualaikum..


Apa khabar korang, Sarapan aku pagi ni..balik kerja jer.. Teringin nak makan roti canai dengan teh halia tarik.. Lama tak makan simple macam ni, walaupun simple tapi sangat2 best.. Lebih2 lagi makan waktu pagi lak.. Betul tak korang ? 

Pagi2 ni takde selera la nak makan nasi.. tengah hari nanti kita bahan yang berat2 punya..hehe..Kalau korang, sarapan pagi apa jadi pilihan korang ?

{ 7 comments.. read them below or add one }

Normi Nieza Normi Nieza 22 Disember, 2013 10:46
alahai..sedpanya roti canai tu..:)
Qaseh Wee Qaseh Wee 22 Disember, 2013 13:00
wah ! teh tarik tu sgt mengancam ! sarapan pagi saya lbh suka roti jer . tapi bkn roti kosong lah . pagi2 ni klu mkn berat , rasa krg selesa lak .
Khir Khalid Khir Khalid 22 Disember, 2013 13:33
Assalam Jie.. wah best sarapan. Slmt berhujung minggu.. :)
Azlealee Bashir Azlealee Bashir 23 Disember, 2013 14:08
Sarapan pagi selalunya roti canai....