Kumpulan-Kumpulan Piala Dunia 2014

7/12/2013

Assalamualaikum..


Undian lengkap Piala Dunia 2014 yang akan berlangsung di Brazil.. Ada 8 kumpulan kesemuanya, A sampai H.. Tak sabar nak tunggu.. Jersi tak beli lagi ni..hehe..

Harap2 Jerman jadi juara untuk edisi kali ni.. Tak pun Uruguay.. Brazil, Belanda, Portugal..haha.. Tak tau nak pilih mana satu sebenarnya.. 

Jangan dilupa wakil dari asia, Korea dengan Jepun.. Macam mana kalau diorang jadi juara.. Gempak dunia..haha.. Korang pilih team mana.. 
Kredit metro

{ 7 comments.. read them below or add one }

Kathy R'bain Kathy R'bain 08 Disember, 2013 22:56
kathy pilih jerman dari dulu lagi...
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 14 Disember, 2013 19:40
Pasti kaki-kaki boleh tertunggu-tunggu undian ni.