15 Disember 2013

Jom Dengar Ceramah

14/12/2013

Assalamualaikum..

Wahh, rasa aku baru update kuliah dari Ustaz Azhar kat masjid Wakaf Baru Kelantan hari tu.. Tapi aku terlepas la nak pergi.. Takpe la, takde rezeki nak pergi hari tu..hehe..

hari ni dapat berita gembira, sekali lagi Ustaz Azhar mengadakan kuliah dekat sini.. Dekat pulak dengar rumah aku kat kampung ni.. Tak sampai 10 minit jer lokasi tersebut.. Jom kita pakat pergi ramai2..


Kuliah Agama

25/12/2013
Masjid AT-TAQWA Taman Uda Murni,
Kota Bharu,
Kelantan.

6 comments:

  1. Subhanallah.. semoga bertambah berkat kehidupan.. aamiin.

    BalasPadam
  2. nanti blh la kongsikan ilmu tu kat sini ... nak pi sana kena merentas banyak negeri dan mungkin juga banjir ...

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah, sentiasalah kita berada dalam majlis ilmu.

    BalasPadam