Jom Dengar Ceramah

14/12/2013

Assalamualaikum..

Wahh, rasa aku baru update kuliah dari Ustaz Azhar kat masjid Wakaf Baru Kelantan hari tu.. Tapi aku terlepas la nak pergi.. Takpe la, takde rezeki nak pergi hari tu..hehe..

hari ni dapat berita gembira, sekali lagi Ustaz Azhar mengadakan kuliah dekat sini.. Dekat pulak dengar rumah aku kat kampung ni.. Tak sampai 10 minit jer lokasi tersebut.. Jom kita pakat pergi ramai2..


Kuliah Agama

25/12/2013
Masjid AT-TAQWA Taman Uda Murni,
Kota Bharu,
Kelantan.

6 comments.. read them below or add one

Khir Khalid Khir Khalid 15 Disember, 2013 23:57
Subhanallah.. semoga bertambah berkat kehidupan.. aamiin.
Qaseh Wee Qaseh Wee 16 Disember, 2013 17:25
nanti blh la kongsikan ilmu tu kat sini ... nak pi sana kena merentas banyak negeri dan mungkin juga banjir ...
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 17 Disember, 2013 23:06
Alhamdulillah, sentiasalah kita berada dalam majlis ilmu.