Isi Borang Sambung Belajar

11/12/2013
Assalamualaikum..
Berjumpa lagi kita, hari ni nampak cuaca baik, tak hujan macam semalam.. Ambik kesempatan jalan2 rumah kawan isteri, Comelnya anak dia, kembar lak tu..

Balik jer rumah terus isi borang sambung belajar secara sambilan, 3 atau 4 hari dah duk main tangguh2.. Ni dah settle isi, tunggu nak pergi pejabat pos.. Dah lama niat nak sambung belajar, rugi lak rasa tak sambung ni..

Harap2 dapat kursus yang aku inginkan.. Link tekan sini.. Tempat belajar pun dekat dengan aku..

{ 11 comments.. read them below or add one }

Alyn Roslan Alyn Roslan 11 Disember, 2013 15:14
Jangan sia-siakan peluang yang..all the best buat abang Jie..hehe..
acik idah acik idah 11 Disember, 2013 17:37
Sambung la belajar selagi termampu... ilmu Allah tu luas kan...

All d best 2 u bro.. ;)

Khir Khalid Khir Khalid 12 Disember, 2013 00:39
Semoga Jie terus berjaya.. aamiin..
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 14 Disember, 2013 19:34
Sambung sarjana ke? Semoga berjaya.