11 Disember 2013

Isi Borang Sambung Belajar

11/12/2013
Assalamualaikum..

Berjumpa lagi kita, hari ni nampak cuaca baik, tak hujan macam semalam.. Ambik kesempatan jalan2 rumah kawan isteri, Comelnya anak dia, kembar lak tu..

Balik jer rumah terus isi borang sambung belajar secara sambilan, 3 atau 4 hari dah duk main tangguh2.. Ni dah settle isi, tunggu nak pergi pejabat pos.. Dah lama niat nak sambung belajar, rugi lak rasa tak sambung ni..

Harap2 dapat kursus yang aku inginkan.. Link tekan sini.. Tempat belajar pun dekat dengan aku..

11 comments: