13 Disember 2013

Bola Sepak : Malaysia Bermain Petang Ini





13/12/2013  

Assalamualaikum..



Apa khabar korang, siapa minat bola ? Mesti ramai kan.. Dijangkakan pasukan negara kita akan bermain petang ni, pukul 5.30 petang.. Lawannya ialah Laos.. Kalau tengok perlawanan hari tu bertemu Brunei.. Emm, tak tau nak kata apa.. Siapa yang tengok perlawanan pertama hari tu mesti tau kan..

Apa2 pun mesti kena tengok.. Rugi lak lepaskan pasukan kita main.. Bagi sokongan untuk team Malaysia..

Kredit picture FB 
 

12 comments:

  1. duk jer la depan tv sampai mlm jwpnya ...

    BalasPadam
  2. harap menang la...In sha Allah

    BalasPadam
  3. Semoga Malaysia terus berjaya!

    BalasPadam
  4. yahoooo Malaysian menang...Proud to be Malaysian!

    BalasPadam
  5. ..tgk gak td..dok tukar2 channel tgk hoki..sedih sbb hoki klh..happy sbb bola mng.. hmmm

    BalasPadam
  6. harap malaysia boleh menang...insyallah

    BalasPadam
  7. bola saya boleh tengok je la.. x layan sangat.. tapi kalau malaysia lawan, bagi la jugak sokongan sikit, walaupun x minat bola.. demi malaysia. hehe

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah, Malaysia menang 4-1.

    BalasPadam
  9. yesh..menang...cabaran esok denagn singapura..

    BalasPadam