Bola Sepak : Malaysia Bermain Petang Ini





13/12/2013  

Assalamualaikum..



Apa khabar korang, siapa minat bola ? Mesti ramai kan.. Dijangkakan pasukan negara kita akan bermain petang ni, pukul 5.30 petang.. Lawannya ialah Laos.. Kalau tengok perlawanan hari tu bertemu Brunei.. Emm, tak tau nak kata apa.. Siapa yang tengok perlawanan pertama hari tu mesti tau kan..

Apa2 pun mesti kena tengok.. Rugi lak lepaskan pasukan kita main.. Bagi sokongan untuk team Malaysia..

Kredit picture FB 
 

{ 12 comments.. read them below or add one }

Qaseh Wee Qaseh Wee 13 Disember, 2013 16:39
duk jer la depan tv sampai mlm jwpnya ...
Abe Kie Abe Kie 13 Disember, 2013 17:56
harap menang la...In sha Allah
Khir Khalid Khir Khalid 13 Disember, 2013 18:57
Semoga Malaysia terus berjaya!
ikhwan yusuff ikhwan yusuff 13 Disember, 2013 23:15
yahoooo Malaysian menang...Proud to be Malaysian!
Zira Aziz Zira Aziz 14 Disember, 2013 01:10
..tgk gak td..dok tukar2 channel tgk hoki..sedih sbb hoki klh..happy sbb bola mng.. hmmm
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 14 Disember, 2013 08:19
harap malaysia boleh menang...insyallah
Pha Is Pha Is 14 Disember, 2013 16:36
bola saya boleh tengok je la.. x layan sangat.. tapi kalau malaysia lawan, bagi la jugak sokongan sikit, walaupun x minat bola.. demi malaysia. hehe
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 14 Disember, 2013 19:31
Alhamdulillah, Malaysia menang 4-1.
Kathy R'bain Kathy R'bain 14 Disember, 2013 22:52
yesh..menang...cabaran esok denagn singapura..