30 Disember 2013

Bertuahnya Ibu Ini

29/12/2013

Assalamualaikum..

Apa khabar semua, Terbaca di akhbar takdi.. Bertuahnya ibu ini, memenangi hadiah cabutan bertuah yang bernilai 1 juta.. Pergh, tingginya hadiah.. tiba2 jadi jutawan ni.. Sedikit ayat2 dari akhbar metro..


Seremban: “Sebaik mengetahui saya memenangi wang bernilai RM1 juta, saya menangis kerana gembira ditambah takut memikirkan keselamatan diri selepas ini,” kata suri rumah, Rokeah Mohd Sidek, 77, yang menerima ‘durian runtuh’ sebaik diumumkan pemenang Cabutan Istimewa Sijil Simpanan Premium (SSP) oleh Bank Simpanan Nasional (BSN), 
kelmarin

Baca selanjutnya sini..

Bagusnya makcik ni.. Tiap2 bulan simpan, aku nak simpan bulan2 pun susah.. Tapi ada gak la simpan..hehe.. Satu contoh yang baik dari beliau.. Moga kita pun jadi macam tu..

Arr lagi satu, Aku tak pernah pun dapat kalau ada mana2 cabutan bertuah.. Tak bertuah langsung.. eee geram jer..

10 comments:

  1. Bertuahnya makcik ni..rezeki akhir tahun..

    BalasPadam
  2. Rezeki makcik tu...syukur kerana hadiah ini dapat padanya.

    BalasPadam
  3. Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia hanya Allah swt yg tahu.. syukur alhamdulillah.. tahniah buat makcik tu...

    BalasPadam
  4. tuah manusia siapa yang tahu kan.
    hope xdek ler orang gunakan makcik ni pula...

    BalasPadam
  5. rezeki mak cik ni sekelip mata jadi jutawan..(pangkat nenek bg saya ni)

    BalasPadam
  6. Ya allah... rezeki kalau allah nak bagi... gituu jer dapat...
    Tapi betul juga kata makcik tu... kesian kat kat dia rasa macam tak selamat pulak kan...

    BalasPadam
  7. wow..untungnya...rezeki di usia sebegitu....Kuasa Allah kan...ramai la lepas nie mengaku saudara...

    BalasPadam
  8. Inilah namanya tuah ayam nampak dikaki tuah manusia siapa yang tahu.

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah, moga mak cik ni dapat gunakan wang ini sebaik mungkin. Jaga diri baik-baik tau.

    BalasPadam