Header Ads

Banjir Semakin Pulih Di Kemaman

9/12/2013

Assalamualaikum..

Alhamdulilah, Banjir semakin surut di kemaman.. Di negeri2 lain seperti Johor, Pahang dan Kelantan pun sama.. Lega bila dengar berita macam tu.. Ini beberapa picture aku snap dekat Metro..hehe.. Picture banjir dekat Kemaman..


Pergh, bila ingat balik masa banjir melanda tempat aku dulu, azab nya.. Habis isi dalam rumah rosak.. Bersih rumah lagi la, Makan masa seminggu gak la.. Masa tu banjir besar la, tak salah aku tahun 2004 atau 2005..

Tahniah pada rakan2 blogger yang membantu dan menjadi sukarela pada mangsa2 banjir di pantai timur, seperti kelab blogger Ben Ashaari.. Rujuk entry sini.. 

6 ulasan:

  1. ALHAMDULILLAH, kalau banjir dah surut.

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah.. semoga semuanya cepat pulih seperti sediakala.. aamiin.

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah...tapi nak mencuci dan mengemas mesti satu beban. Semoga segalanya pulih spt sediakala. Bersabarlah...

    BalasPadam
  4. alhamdulillah.. semoga banjir pulih sepenuhnya..

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah, moga segalanya selamat. Masa untuk mengemas.

    BalasPadam