Banjir Semakin Pulih Di Kemaman

9/12/2013

Assalamualaikum..

Alhamdulilah, Banjir semakin surut di kemaman.. Di negeri2 lain seperti Johor, Pahang dan Kelantan pun sama.. Lega bila dengar berita macam tu.. Ini beberapa picture aku snap dekat Metro..hehe.. Picture banjir dekat Kemaman..


Pergh, bila ingat balik masa banjir melanda tempat aku dulu, azab nya.. Habis isi dalam rumah rosak.. Bersih rumah lagi la, Makan masa seminggu gak la.. Masa tu banjir besar la, tak salah aku tahun 2004 atau 2005..

Tahniah pada rakan2 blogger yang membantu dan menjadi sukarela pada mangsa2 banjir di pantai timur, seperti kelab blogger Ben Ashaari.. Rujuk entry sini.. 

6 comments.. read them below or add one

Bahrain Bahrain 09 Disember, 2013 20:47
ALHAMDULILLAH, kalau banjir dah surut.
Khir Khalid Khir Khalid 09 Disember, 2013 21:23
Alhamdulillah.. semoga semuanya cepat pulih seperti sediakala.. aamiin.
BM BM 10 Disember, 2013 09:36
Alhamdulillah...tapi nak mencuci dan mengemas mesti satu beban. Semoga segalanya pulih spt sediakala. Bersabarlah...
Mizz Aiza (Dunia Kecil) Mizz Aiza (Dunia Kecil) 11 Disember, 2013 13:03
alhamdulillah.. semoga banjir pulih sepenuhnya..
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 14 Disember, 2013 19:37
Alhamdulillah, moga segalanya selamat. Masa untuk mengemas.