04 Disember 2013

Banjir : Jalan Ditutup Di Kuantan

4/12/2013

Assalamualaikum..

Apa khabar orang kita semua..hehe.. Macam mana dengan korang, berkurung dalam rumah ke.. Maklum la hujan jer sekarang ni.. Aduh, pergi kerja, balik kerja asyik basah jer.. Nak keluar rumah pun rasa malas.. Banjir pun makin teruk..


Gambar yang dihantar oleh kawan aku.. Sekarang ni dia terperangkap di Jabor.. Tak boleh nak balik Paka.. Jalan dah dinaiki air.. Tak tau la nasib dia sekarang ni..


Pokok tumbang dekat rumah aku.. Nasib baik tak kena pondok tu.. Kuatnya angin ni dan ini info jalan ditutup di Kuantan.. Aku dapat dari akhbar Kosmo..

1. Kilometer 28, Jalan Sg. Lembing-Sg. Charu
2. Jalan Sg. Ular flyover ke Kuantan
3. Jalan Permatang Badak ke Kuantan (Tanah Putih)
4. Jalan Kuantan Bypas - Pelabuhan
5. Jalan Kuantan - Bukit Sagu
6. Kilometer 8, Jalan Kuantan - Beserah (jambatan runtuh)

7. Kilometer 16, Jalan Kg. Riau

Siapa yang melalui kawasan tersebut, sila berhati2..

6 comments:

  1. Perlu berhati-hati musim banjir sekarang ni.

    BalasPadam
  2. Semoga musibah yg ada tidak bertambah teruk & mudah2an cepat pulih.. aamiin..

    BalasPadam
  3. sedihnya melihat kemaman idaman ku :(

    BalasPadam
  4. baru lalu kawasan 2 td
    sekarang tak hujan dah
    al makmlum lah bukan musimnya lagi

    BalasPadam