Banjir : Jalan Ditutup Di Kuantan

4/12/2013

Assalamualaikum..

Apa khabar orang kita semua..hehe.. Macam mana dengan korang, berkurung dalam rumah ke.. Maklum la hujan jer sekarang ni.. Aduh, pergi kerja, balik kerja asyik basah jer.. Nak keluar rumah pun rasa malas.. Banjir pun makin teruk..


Gambar yang dihantar oleh kawan aku.. Sekarang ni dia terperangkap di Jabor.. Tak boleh nak balik Paka.. Jalan dah dinaiki air.. Tak tau la nasib dia sekarang ni..


Pokok tumbang dekat rumah aku.. Nasib baik tak kena pondok tu.. Kuatnya angin ni dan ini info jalan ditutup di Kuantan.. Aku dapat dari akhbar Kosmo..

1. Kilometer 28, Jalan Sg. Lembing-Sg. Charu
2. Jalan Sg. Ular flyover ke Kuantan
3. Jalan Permatang Badak ke Kuantan (Tanah Putih)
4. Jalan Kuantan Bypas - Pelabuhan
5. Jalan Kuantan - Bukit Sagu
6. Kilometer 8, Jalan Kuantan - Beserah (jambatan runtuh)

7. Kilometer 16, Jalan Kg. Riau

Siapa yang melalui kawasan tersebut, sila berhati2..

6 comments.. read them below or add one

Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 04 Disember, 2013 19:28
Perlu berhati-hati musim banjir sekarang ni.
Khir Khalid Khir Khalid 04 Disember, 2013 21:15
Semoga musibah yg ada tidak bertambah teruk & mudah2an cepat pulih.. aamiin..
eva rose Laura eva rose Laura 06 Disember, 2013 12:41
sedihnya melihat kemaman idaman ku :(
topijerami topijerami 09 Oktober, 2015 15:59
baru lalu kawasan 2 td
sekarang tak hujan dah
al makmlum lah bukan musimnya lagi