03 Disember 2013

Banjir : Jalan Ditutup Di Kemaman

3/12/2013

Assalamualaikum..

Lebat betul hujan sekarang ni, bercampur dengan angin yang kuat pulak.. Memang banjir la.. Dekat kawasan aku, kemaman pun dah banjir..

Gambar kawasan rumah aku, tengok air banyak kan, macam banjir dah..haha.. Nak pergi tengok banjir dekat kemaman rasa malas.. Banyak dah jalan2 yang ditutup.. Ini info jalan ditutup yang aku ambik di akhbar kosmo..

1) Jalan Sungai Pinang, ditutup kepada semua jenis kenderaan;
2) Jalan Tasik Beku (Kampung Ibok dan Kampung Gajah), ditutup kepada kenderaan ringan;
3) Jalan Ibok (Pondok Limau dan Kijal), ditutup kepada kenderaan ringan;

4) Jalan Kampung Paman, ditutup kepada kenderaan ringan.

Info pagi ni.. Macam mana la dekat Kuala Terengganu dengan Jerteh..


15 comments:

  1. risau dengan hujan yang tidak henti2 ne...banjir datang lagi...

    BalasPadam
  2. Risaunya dengan hujan ni, Ahad ni nak majlis.. Minta2 Allah lancarkan segalanya.. Amin :(

    BalasPadam
  3. bro duduk kemaman kew..
    dkat jer..
    ky kuantan ni pun makin parah..
    br jer update entry pasal banjir nie :)

    BalasPadam
  4. ye kawan acik yang duk kat terengganu pun cakap tempat dia banjir

    BalasPadam
  5. semoga banjir tidak berterusan..byk kenduri kendara kan..

    BalasPadam
  6. Komen entri ini di sini : http://relakssminda.blogspot.com/2013/12/terkini-keadaan-banjir-di-pantai-timur.html

    BalasPadam
  7. risau..akak pun dlm keadaan berjaga2 sebab tempat akak memang area banjir..

    BalasPadam
  8. apdet info skali bohh
    nk blk kg ptg nih

    BalasPadam
  9. Assalamualaikum. ... sy nk blik jerteh nie.... mcmana keadaan jln di sana... ada jln tutup x...

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslam.. jie pun tak psti tapi jln bukit besi dh naik air..

      Padam
  10. Mmg merisaukan bila hujan tak berhenti2 ni.. semoga kawasan Jie selamat..

    BalasPadam
  11. saya nak blik k.l..nak tny boleh lalu jalan ke highway?sbb smlm jalan selepas susur ke highway xdpat lalu

    BalasPadam
    Balasan
    1. rase xbleh blik dh bro...semua jln nk blk kl dh ttp..

      Padam
  12. Kalau air naik macam-macam boleh terjadi. Jadi, berhati-hatilah.

    BalasPadam