Banjir : Jalan Ditutup Di Kemaman

3/12/2013

Assalamualaikum..

Lebat betul hujan sekarang ni, bercampur dengan angin yang kuat pulak.. Memang banjir la.. Dekat kawasan aku, kemaman pun dah banjir..

Gambar kawasan rumah aku, tengok air banyak kan, macam banjir dah..haha.. Nak pergi tengok banjir dekat kemaman rasa malas.. Banyak dah jalan2 yang ditutup.. Ini info jalan ditutup yang aku ambik di akhbar kosmo..

1) Jalan Sungai Pinang, ditutup kepada semua jenis kenderaan;
2) Jalan Tasik Beku (Kampung Ibok dan Kampung Gajah), ditutup kepada kenderaan ringan;
3) Jalan Ibok (Pondok Limau dan Kijal), ditutup kepada kenderaan ringan;

4) Jalan Kampung Paman, ditutup kepada kenderaan ringan.

Info pagi ni.. Macam mana la dekat Kuala Terengganu dengan Jerteh..


{ 15 comments.. read them below or add one }

Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 03 Disember, 2013 10:08
risau dengan hujan yang tidak henti2 ne...banjir datang lagi...
NURSHAKIRA ABDUL HALIM NURSHAKIRA ABDUL HALIM 03 Disember, 2013 10:24
Risaunya dengan hujan ni, Ahad ni nak majlis.. Minta2 Allah lancarkan segalanya.. Amin :(
Shark Kay Shark Kay 03 Disember, 2013 10:32
bro duduk kemaman kew..
dkat jer..
ky kuantan ni pun makin parah..
br jer update entry pasal banjir nie :)
Aku Penghibur Aku Penghibur 03 Disember, 2013 11:43
ye kawan acik yang duk kat terengganu pun cakap tempat dia banjir
Mar Mansor Mar Mansor 03 Disember, 2013 11:52
semoga banjir tidak berterusan..byk kenduri kendara kan..
BM BM 03 Disember, 2013 12:20
Komen entri ini di sini : http://relakssminda.blogspot.com/2013/12/terkini-keadaan-banjir-di-pantai-timur.html
Kathy R'bain Kathy R'bain 03 Disember, 2013 15:18
risau..akak pun dlm keadaan berjaga2 sebab tempat akak memang area banjir..
Tanpa NamaTanpa Nama 03 Disember, 2013 16:28
apdet info skali bohh
nk blk kg ptg nih
arifnajmi arifnajmi 03 Disember, 2013 20:18
Assalamualaikum. ... sy nk blik jerteh nie.... mcmana keadaan jln di sana... ada jln tutup x...
Jie Susanos Jie Susanos 03 Disember, 2013 20:47
wslam.. jie pun tak psti tapi jln bukit besi dh naik air..
Khir Khalid Khir Khalid 03 Disember, 2013 22:39
Mmg merisaukan bila hujan tak berhenti2 ni.. semoga kawasan Jie selamat..
Tanpa NamaTanpa Nama 04 Disember, 2013 15:09
saya nak blik k.l..nak tny boleh lalu jalan ke highway?sbb smlm jalan selepas susur ke highway xdpat lalu
Jie Susanos Jie Susanos 04 Disember, 2013 17:15
rase xbleh blik dh bro...semua jln nk blk kl dh ttp..
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 04 Disember, 2013 19:30
Kalau air naik macam-macam boleh terjadi. Jadi, berhati-hatilah.