Pendekar Bujang Lapok Memang Terbaik

11/11/2013

Assalamualaikum..

Huhu, suka dulu sebelum tiap apa2.. Suka bila layan cerita Pendekar Bujang Lapok dari Allahyarham P. Ramlee ni.. Walaupun dah banyak kali tengok tapi tetap kelakar.. Salah satu cerita favorite aku ni.. Suka bila tv2 mainkan cerita ni, lama tak tengok..hehe..



Salah satu drama yang berkualiti.. Lagu pun terbaik.. Susah kan nak cari cerita macam ni sekarang.. Betul tak.. Emm, layan sampai habis dulu..

6 comments.. read them below or add one

Aku Penghibur Aku Penghibur 11 November, 2013 23:56
sangat betul :) cerita sekarang nie merepek tak seperti cerita2 dahulu yang seronok di tonton hingga ke hari ini
Khir Khalid Khir Khalid 12 November, 2013 02:19
Mmg pasti akan tertawa bila menonton.. x kira berapa bnyk kali pun.. :D
Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 12 November, 2013 09:40
cerita yang takkan lapuk dek zaman...
Ainim Suju Ainim Suju 13 November, 2013 13:42
setuju sangat. drama sekarang ni pada saya kurang menarik