Kali Pertama Masuk Wad

29/11/2013

Assalamualaikum..

Apa khabar kawan2 ku semua.. Ni picture masa aku kena tahan wad, kena deman denggi la.. Pengalaman pertama masuk wad.. Mak ea, Bertapa tak seronoknya duduk dalam tu.. hehe..Orang ramai, dengan tak boleh tidurnya lagi.. 4 hari gak la duduk sana..


Hehe, macam tak bersyukur lak aku ni.. Tapi takpe la, janji sembuh dah.. 12 botol air gak kena masukkan.. Bahayanya denggi ni, korang kena hati2.. Aku tengok, ramai gak yang post pasal denggi ni.. Mungkin ramai yang kena..

Serba sedikit tanda2 orang kena deman denggi ni..

6 comments.. read them below or add one

Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 29 November, 2013 13:00
kesiannya....at least berpengalaman kan...
BM BM 29 November, 2013 23:12
sakit itu anugerah, bersyukur. Semoga cepat sembuh ya.
Khir Khalid Khir Khalid 30 November, 2013 01:13
Semoga cepat sembuh Jie.. aamiin.
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 30 November, 2013 11:06
Laa, kena demam dneggi ke Jie. Kesiannya. Sekarang macam mana? Sihat?
Nao Mei Nao Mei 01 Disember, 2013 00:59
Semoga cepat sembuh tau....
Bahaya denggi nie...huhu
Kathy R'bain Kathy R'bain 01 Disember, 2013 12:38
kesian jie..moga segera sembuh..