29 November 2013

Kali Pertama Masuk Wad

29/11/2013

Assalamualaikum..

Apa khabar kawan2 ku semua.. Ni picture masa aku kena tahan wad, kena deman denggi la.. Pengalaman pertama masuk wad.. Mak ea, Bertapa tak seronoknya duduk dalam tu.. hehe..Orang ramai, dengan tak boleh tidurnya lagi.. 4 hari gak la duduk sana..


Hehe, macam tak bersyukur lak aku ni.. Tapi takpe la, janji sembuh dah.. 12 botol air gak kena masukkan.. Bahayanya denggi ni, korang kena hati2.. Aku tengok, ramai gak yang post pasal denggi ni.. Mungkin ramai yang kena..

Serba sedikit tanda2 orang kena deman denggi ni..

6 comments:

  1. kesiannya....at least berpengalaman kan...

    BalasPadam
  2. sakit itu anugerah, bersyukur. Semoga cepat sembuh ya.

    BalasPadam
  3. Semoga cepat sembuh Jie.. aamiin.

    BalasPadam
  4. Laa, kena demam dneggi ke Jie. Kesiannya. Sekarang macam mana? Sihat?

    BalasPadam
  5. Semoga cepat sembuh tau....
    Bahaya denggi nie...huhu

    BalasPadam
  6. kesian jie..moga segera sembuh..

    BalasPadam