27 November 2013

Ceramah Ustaz Azhar Idrus

27/11/13

Assalamualaikum..

Apa khabar orang kita..hehe.. Moga semua dalam keadaan baik tanpa kena deman denggi.. Maklum la aku baru baik dari deman denggi.. 4 hari gak kena duduk hospital.. hehe..

Bestnya kalau ada kat ksmpung ni.. Ada ceramah oleh Ustaz Azhar Idrus.. Dah la tak jauh mana dengan rumah.. Rugi..rugi.. Ni asyik tengok dekat youtube jer.. Sekali sekala nak tengok gak secara live.. Toi tak..hehe..


Yang duduk Kelantan tu jangan lupa malam esok.. Kita pergi ramai2.. Setahu aku, ikut la mana2 tempat Ustaz ceramah.. Mesti penuh sesat dengan orang.. Emm, takpe la.. Takde rezeki lagi nak dengar ceramah beliau..

Picture ni aku ambik dari blog Paly

7 comments:

  1. Alhamdulillah pulih dari demam denggi.. semoga sihat selalu.. aamiin.

    BalasPadam
  2. ustaz azhar gi ceramah di masjid mana tu? abe di tanah merah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. msjd wakaf bru abe kie..xjauh mano dh tu..hehe

      Padam