07 November 2013

Blog Jie Susanos Direview Oleh Blogger Sheila

Assalamualaikum..

Bertemu kembali kita, kali ni Jie nak cerita blog ni direview oleh blogger sheila.. Berdebar gak tunggu turn nak kena komen macam mana.. Tengok dia komen kat bawah.. Ada ke patut dia kata aku perempuan..hehe.. Takde la, gurau jer..


Komen dari shiela

Aku rasa banyak lagi nak kena ubah.. Aku rasa cara penulisan aku masih banyak lagi kena baiki.. Terima kasih untuk komen ni Sheila..

Kredit Sheila

13 comments:

  1. tahniah blog awak suda kena riview

    BalasPadam
  2. bagus bila blog diriview kan jie.. boleh glam :)

    BalasPadam
  3. wah, tahniah! =)
    mesti rasa excited kan

    BalasPadam
  4. assalamualaikum jie. kihkih sorry lah sheila salah sangka dulu. heeeee. jangan marah naaaa :)

    BalasPadam
  5. tahniah kerana telah direview... ^_^

    BalasPadam
  6. tahniah ! dpt tambah follower nanti ...

    BalasPadam
  7. Tahniah Jie.. semoga terus sukses.. :)

    BalasPadam
  8. Mesti seronok apabila blog kena review kan.

    BalasPadam
  9. tahniah.. bestnya kne review..:)

    BalasPadam