Blog Jie Susanos Direview Oleh Blogger Sheila

Assalamualaikum..

Bertemu kembali kita, kali ni Jie nak cerita blog ni direview oleh blogger sheila.. Berdebar gak tunggu turn nak kena komen macam mana.. Tengok dia komen kat bawah.. Ada ke patut dia kata aku perempuan..hehe.. Takde la, gurau jer..


Komen dari shiela

Aku rasa banyak lagi nak kena ubah.. Aku rasa cara penulisan aku masih banyak lagi kena baiki.. Terima kasih untuk komen ni Sheila..

Kredit Sheila

{ 13 comments.. read them below or add one }

Asha Lya Asha Lya 07 November, 2013 11:20
tahniah blog awak suda kena riview
Lilynn Wifey Sham Lilynn Wifey Sham 07 November, 2013 12:13
bagus bila blog diriview kan jie.. boleh glam :)
y@N@^y@Ni y@N@^y@Ni 07 November, 2013 12:32
wah, tahniah! =)
mesti rasa excited kan
Sheila Salim Sheila Salim 07 November, 2013 13:39
assalamualaikum jie. kihkih sorry lah sheila salah sangka dulu. heeeee. jangan marah naaaa :)
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 07 November, 2013 13:56
tahniah kerana telah direview... ^_^
Kaseh Wee Kaseh Wee 07 November, 2013 22:42
tahniah ! dpt tambah follower nanti ...
Khir Khalid Khir Khalid 08 November, 2013 00:30
Tahniah Jie.. semoga terus sukses.. :)
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 09 November, 2013 16:26
Mesti seronok apabila blog kena review kan.
gadis pashmina gadis pashmina 21 Februari, 2014 12:48
tahniah.. bestnya kne review..:)