Bila Tuan Blog Deman

13/11/2013

Assalamualaikum..


Apa khabar korang hari ni, moga2 sihat selalu.. Jangan jadi macam Jie.. Semalam tiba2 jer leh deman.. Biasa Ada tanda2 dulu.. Nasib badan la.. Nak menghadap blog lama2 pun takleh.. Emm, kita jumpa di next entry.. Tu pun kalau larat nak taip..hehe.. Jie nak ucapkan terima kasih banyak pada seseorang, yang menjaga Jie bila tak sihat ni.. Harap2 dia tak baca..

{ 9 comments.. read them below or add one }

Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 13 November, 2013 07:56
take a rest ye..moga cepat sembuh
mama amir mama amir 13 November, 2013 08:05
sama la kita...demam semalam...huhuhu
y@N@^y@Ni y@N@^y@Ni 13 November, 2013 09:48
musim demam sekarang ni
kami anak beranak pun baru aje baik
apapun get well soon ye =)
Khir Khalid Khir Khalid 13 November, 2013 12:39
Banyakkan berehat & jngn lupa mkn ubat.. semoga cepat sembuh ye Jie.. :)
Nurfaezah Abdullah Nurfaezah Abdullah 13 November, 2013 13:39
get well soon bro. sape seseorang tu ye hihi.