01 Oktober 2013

Harga Rokok Naik lagi

Assalamualaikum..

Kosmo punya

Wah..wah..wah.. Terkejut pulak tengok Kosmo hari ni.. Harga rokok naik lagi sampai 12 ringgit.. Sebelum ni pun dah 10 ringgit.. Tinggi nya naik, beza 2 ringgit tu..Ramai la yang berhenti merokok macam ni.. Entah betul ke tak berita ni..

Sedikit kata2 akhbar Kosmo:

Ini menjadikan harga rokok seperti Dunhill, Kent, Winston, Salem dan Camel untuk 20 batang sekotak berharga RM10.50 hingga RM12 berkuat kuasa serta-merta bermula semalam. Baca selanjutnya klik sini..

Banyaknya benda dah naik sekarang ni.. Tak tau la apa lagi akan naik selepas ni...

11 comments:

  1. bagusla rokok naik..ramai org brhnti merokok..:)

    BalasPadam
  2. kalau minyak naik 20 sen pun dh kecoh..ni naik rokok lg la..so berhenti merokok..muahaha

    BalasPadam
  3. usaha nak bagi orang berhenti merokok tp rasanya kalau yg tegar tu takkan berhenti kot

    BalasPadam
  4. Betullah tu...Berita mlm tadi pun ada cite, takut makin byk rokok seludup je nanti

    BalasPadam
  5. baguslah harga rokok ya naik..hihi

    BalasPadam
  6. tu lebih baik drp minyak naik . majlis fatwa kebangsaan dah fatwakan sebagai haram ... saya suka klu subsidi rokok tu sedekah kat minyak . supaya org malaysia lalui gaya hidup lebih sihat !

    BalasPadam
  7. Oh, ini bukan cara terbaik untuk memberhentikan budaya merokok di Malaysia. Sebaliknya, memberi keuntungan pada satu pihak pula. Ibarat menanggung di air yang keruh.

    BalasPadam
  8. ha3..bgus jgak..rokok nikn haram =) baik tinggalkn je bnda yg xfaedah ni..mgkin krajaan nk tmpung subsidi lain..terus dia upkn kt subsidi rokok..keh3

    BalasPadam
  9. sy suka kalu naik lagggiiiiii bykkkk

    BalasPadam
  10. bab rokok naik... bagusnya. tapi kalau makanan lain yg naik, aduhh parah ni

    BalasPadam