Harga Rokok Naik lagi

Assalamualaikum..

Kosmo punya

Wah..wah..wah.. Terkejut pulak tengok Kosmo hari ni.. Harga rokok naik lagi sampai 12 ringgit.. Sebelum ni pun dah 10 ringgit.. Tinggi nya naik, beza 2 ringgit tu..Ramai la yang berhenti merokok macam ni.. Entah betul ke tak berita ni..

Sedikit kata2 akhbar Kosmo:

Ini menjadikan harga rokok seperti Dunhill, Kent, Winston, Salem dan Camel untuk 20 batang sekotak berharga RM10.50 hingga RM12 berkuat kuasa serta-merta bermula semalam. Baca selanjutnya klik sini..

Banyaknya benda dah naik sekarang ni.. Tak tau la apa lagi akan naik selepas ni...

{ 11 comments.. read them below or add one }

Normi Nieza Normi Nieza 01 Oktober, 2013 12:05
bagusla rokok naik..ramai org brhnti merokok..:)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 01 Oktober, 2013 12:11
kalau minyak naik 20 sen pun dh kecoh..ni naik rokok lg la..so berhenti merokok..muahaha
Ainim Suju Ainim Suju 01 Oktober, 2013 12:47
usaha nak bagi orang berhenti merokok tp rasanya kalau yg tegar tu takkan berhenti kot
Bin Muhammad Bin Muhammad 01 Oktober, 2013 14:55
Betullah tu...Berita mlm tadi pun ada cite, takut makin byk rokok seludup je nanti
Nao Mei Nao Mei 01 Oktober, 2013 18:16
baguslah harga rokok ya naik..hihi
Vee Vee 02 Oktober, 2013 18:16
tu lebih baik drp minyak naik . majlis fatwa kebangsaan dah fatwakan sebagai haram ... saya suka klu subsidi rokok tu sedekah kat minyak . supaya org malaysia lalui gaya hidup lebih sihat !
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 02 Oktober, 2013 20:50
Oh, ini bukan cara terbaik untuk memberhentikan budaya merokok di Malaysia. Sebaliknya, memberi keuntungan pada satu pihak pula. Ibarat menanggung di air yang keruh.
S.K.A S.K.A 03 Oktober, 2013 00:24
ha3..bgus jgak..rokok nikn haram =) baik tinggalkn je bnda yg xfaedah ni..mgkin krajaan nk tmpung subsidi lain..terus dia upkn kt subsidi rokok..keh3
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 04 Oktober, 2013 15:46
sy suka kalu naik lagggiiiiii bykkkk
baby comel baby comel 05 Oktober, 2013 22:51
bab rokok naik... bagusnya. tapi kalau makanan lain yg naik, aduhh parah ni