Gambar Selepas Ribut Di Britian

Assalamualaikum..

Tengok berita pagi takdi.. Kejadian ribut yang berlaku di Britian.. Teruk gak kemusnahan yang berlaku.. Dalam berita takdi, ada rakyat Malaysia menjadi mangsa.. Tak tau la kot2 aku tersalah dengar berita.. Moga rakyat Malaysia yang berada di sana selamat.. 



Bersyukur tempat kita takde kejadian macam ni.. Minta2 dijauhkan..

{ 10 comments.. read them below or add one }

Kisah Si Dairy Kisah Si Dairy 29 Oktober, 2013 10:58
nauzubillah..nasiblah tidak berlaku di Malaysia nie...syukur alhamdulillah
MG schmidt MG schmidt 29 Oktober, 2013 11:03
ada jugak.
mana2 boleh berlaku .
kadang berita xmsuk berita tu kita tak tahu.
tapi hope semuanya selamat dan terlindung dari kecelakaan .amiiiin :)
Kathy Rbain Kathy Rbain 29 Oktober, 2013 14:20
ngerinyer..harap2 semua selamat..
Khir Khalid Khir Khalid 29 Oktober, 2013 22:47
Malang mmg x berbau.. semoga kita semua sentiasa dilindungi Nya..