29 Oktober 2013

Gambar Selepas Ribut Di Britian

Assalamualaikum..

Tengok berita pagi takdi.. Kejadian ribut yang berlaku di Britian.. Teruk gak kemusnahan yang berlaku.. Dalam berita takdi, ada rakyat Malaysia menjadi mangsa.. Tak tau la kot2 aku tersalah dengar berita.. Moga rakyat Malaysia yang berada di sana selamat.. 



Bersyukur tempat kita takde kejadian macam ni.. Minta2 dijauhkan..

10 comments:

  1. nauzubillah..nasiblah tidak berlaku di Malaysia nie...syukur alhamdulillah

    BalasPadam
  2. ada jugak.
    mana2 boleh berlaku .
    kadang berita xmsuk berita tu kita tak tahu.
    tapi hope semuanya selamat dan terlindung dari kecelakaan .amiiiin :)

    BalasPadam
  3. ngerinyer..harap2 semua selamat..

    BalasPadam
  4. Malang mmg x berbau.. semoga kita semua sentiasa dilindungi Nya..

    BalasPadam