Sepanjang Jalan Hujan

Assalamualaikum..


Ini masa dalam perjalanan aku dari Kota Bharu ke Paka.. Kisah semalam punya.. Hari ini baru cerita..hehe.. Pergh, sepanjang jalan hujan.. Lebat pula tu.. Kecut jer bila memandu dalam hujan lebat ni..

Lebih2 lagi bila tengok acident ni.. Dua tempat pulak tu.. Tak sempat nak snap tempat kejadian tapi berlaku dekat lebuhraya pantai timur.. Hujan lebat pun boleh lagi dia baca laju.. Aku tengok pun takut.. Lebih2 lagi yang kereta 4x4 tu.. Nasib baik tak serius mana..

Berhati-hati  la bila memandu ni kawan2.. Jangan la laju sangat.. Takut woo...

{ 7 comments.. read them below or add one }

Ainim Suju Ainim Suju 15 September, 2013 21:10
Hati2 drive ya Jie. Skarang ni dah nak masuk musim hujan
Adhie Sunan Saifuddin Adhie Sunan Saifuddin 15 September, 2013 22:21
semoga selamat dalam perjalanan bro...
siti zahara siti zahara 15 September, 2013 22:41
dekat kedah ni pun hujan tak berhenti jgk..klu tak lebat pun.rintik2..kna berhati2 selalu..biar lambat asal selamat..kn?..=D
Nao Mei Nao Mei 15 September, 2013 23:42
betol tu...pandu cermat jiwa selamat :)
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 16 September, 2013 21:20
Sekarang ni memang musim hujan. Kena berhati-hati kalau memandu.