12 September 2013

Sarapan Pagi takdi

Assalamualaikum..



Ingatkan pagi takdi nak pergi jongging.. Tapi tak sedar pula..haha.. Dalam fikiran nak terlelap sekejab jer.. Sedar2 sudah nak pukul 9.. Cancel hari ni nak pergi jongging.. Emm, perut sudah makin boroi ni.. Risau pulak..

Bila sudah bangun ni.. Kejut adik, terus pergi kedai makan.. Lapar la.. Ini aku makan pagi takdi.. Nasi berlauk ikan aye.. Best tau.. Kalau dekat kelantan, ini antara menu wajib.. Boleh dikatakan hari2 aku bahan lauk ni.. Sebab tu boroi kot.. Pagi2 sudah makan nasi...haha...


12 comments:

  1. hehehhe.... xD bersenam!!! ^^ best kut makan nasi pagi2..hha

    BalasPadam
  2. mkn la slagi bole makn..hehehe

    BalasPadam
  3. Elok sgt lah jogging...xdapat pagi, petang pun buleh... Berat sarapannya tu...tp enak :)

    BalasPadam
  4. kari ke 2?? klntan pagi pn mkan nsi kn =) ptg ada, xpe bro..bleh je kluar jogging balik..

    BalasPadam
  5. buat sit up 30 kali pun kira okey gak

    BalasPadam
  6. Klu pagi2 biasa makan nasi.. mmg nk makan sarapan lain mcm x mantap je perut kan. Sedap lauk tu.. :)

    BalasPadam