Sarapan Pagi takdi

Assalamualaikum..



Ingatkan pagi takdi nak pergi jongging.. Tapi tak sedar pula..haha.. Dalam fikiran nak terlelap sekejab jer.. Sedar2 sudah nak pukul 9.. Cancel hari ni nak pergi jongging.. Emm, perut sudah makin boroi ni.. Risau pulak..

Bila sudah bangun ni.. Kejut adik, terus pergi kedai makan.. Lapar la.. Ini aku makan pagi takdi.. Nasi berlauk ikan aye.. Best tau.. Kalau dekat kelantan, ini antara menu wajib.. Boleh dikatakan hari2 aku bahan lauk ni.. Sebab tu boroi kot.. Pagi2 sudah makan nasi...haha...


{ 12 comments.. read them below or add one }

AiSyA LiEzA AiSyA LiEzA 12 September, 2013 16:45
hehehhe.... xD bersenam!!! ^^ best kut makan nasi pagi2..hha
adk dayah adk dayah 12 September, 2013 18:20
mkn la slagi bole makn..hehehe
Bin Muhammad Bin Muhammad 12 September, 2013 21:11
Elok sgt lah jogging...xdapat pagi, petang pun buleh... Berat sarapannya tu...tp enak :)
S.K.A S.K.A 12 September, 2013 22:28
kari ke 2?? klntan pagi pn mkan nsi kn =) ptg ada, xpe bro..bleh je kluar jogging balik..
Adhie Sunan Saifuddin Adhie Sunan Saifuddin 14 September, 2013 00:05
buat sit up 30 kali pun kira okey gak
siti zahara siti zahara 15 September, 2013 16:01
wajib makan nasi pagi2 hehehe
Khir Khalid Khir Khalid 18 September, 2013 14:08
Klu pagi2 biasa makan nasi.. mmg nk makan sarapan lain mcm x mantap je perut kan. Sedap lauk tu.. :)