20 September 2013

Roti Canai Kerteh

Assalamualaikum..

Alhamdulilah, kenyang perut ku yang boroi ini..haha.. Rezeki pagi ni.. Seminggu teringin nak makan roti canai.. Hari ni baru tercapai.. Cuba makan dekat kerteh,kedai lain pula.. 



Simple jer kedai dia.. Berhadapan dengan Mcd kerteh, yang aku suka ada pokok besar.. Teduh dan nyaman jer.. Kuah dia pun aku suka, best.. Boleh pergi lagi ni..hehe...


10 comments:

  1. tengah teringin roti telur ni...sedapnya makan dengan kuah dal campur sambal...

    BalasPadam
  2. kadang2 yang simple tu lebih sedap dan selerakan? sedapnya, dah la tengah lapar ni..huhu

    BalasPadam
  3. wah nampak santai je kedai cam tu..
    kalau ujan...cepat-cepat selamatkan diri..hihi

    BalasPadam
  4. lama dah tak sarapn roti canai..=D

    BalasPadam
  5. mama suka makan roti canai... hihi

    BalasPadam
  6. saya teringin nak makan roti canai

    BalasPadam
  7. eiqa makan roti canai sampai 3 ke 5 keping, ekekkekee
    tak pernah lg sampai ke kerteh nuhh

    BalasPadam
  8. Roti canai kalau rotinya lembut dan kuahnya sedap, memang sedap.

    BalasPadam