Roti Canai Kerteh

Assalamualaikum..

Alhamdulilah, kenyang perut ku yang boroi ini..haha.. Rezeki pagi ni.. Seminggu teringin nak makan roti canai.. Hari ni baru tercapai.. Cuba makan dekat kerteh,kedai lain pula.. 



Simple jer kedai dia.. Berhadapan dengan Mcd kerteh, yang aku suka ada pokok besar.. Teduh dan nyaman jer.. Kuah dia pun aku suka, best.. Boleh pergi lagi ni..hehe...


{ 10 comments.. read them below or add one }

Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 20 September, 2013 14:41
tengah teringin roti telur ni...sedapnya makan dengan kuah dal campur sambal...
NURSHAKIRA ABDUL HALIM NURSHAKIRA ABDUL HALIM 20 September, 2013 15:18
kadang2 yang simple tu lebih sedap dan selerakan? sedapnya, dah la tengah lapar ni..huhu
Nao Mei Nao Mei 20 September, 2013 15:22
wah nampak santai je kedai cam tu..
kalau ujan...cepat-cepat selamatkan diri..hihi
siti zahara siti zahara 20 September, 2013 15:37
lama dah tak sarapn roti canai..=D
Norhasniza Khalid Norhasniza Khalid 20 September, 2013 16:18
mama suka makan roti canai... hihi
Khai♥Rin : anies Khai♥Rin : anies 20 September, 2013 16:29
statement mcm org mengidam hehehe
Ainim Suju Ainim Suju 20 September, 2013 23:32
saya teringin nak makan roti canai
Eiqa Almond Eiqa Almond 27 September, 2013 12:55
eiqa makan roti canai sampai 3 ke 5 keping, ekekkekee
tak pernah lg sampai ke kerteh nuhh
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 27 September, 2013 17:27
Roti canai kalau rotinya lembut dan kuahnya sedap, memang sedap.