24 September 2013

Petua Jangan Membazir

Assalamualaikum..
Tengah malam macam ni baru boleh update entry.. Entry santai malam ini, cuba renung2 kan kata2 di bawah.. Untuk memperingati kita semua terutama aku.. Bersederhana la kita dalam semua perkara..


posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. betol 2 =) pernah baca kat blog mana ntah...confirm insaf je

    BalasPadam
  2. Subhanallah.. peringatan yg penuh kata tersirat. Thanks sharing ye. :)

    BalasPadam
  3. nice..klu zara payah kut nak bli2 baju ni..klu nak bli pun btul2 kumpul duit baru dapat bli klu tak pakai je baju yg sedia ada..tak la membazir ..ye tak..hehehe

    BalasPadam
  4. Erk.. tersentap jantung hati tau bila baca statement tersebut

    BalasPadam
  5. tqvm ye jie..bermanfaat sesangat..

    BalasPadam
  6. pernah nmpak gmbar nie..
    penuh mendalam ayat dia. hohoo

    BalasPadam
  7. Alhamdulilah, memang sentiasa kena muhasabah diri.

    BalasPadam