Petua Jangan Membazir

Assalamualaikum..
Tengah malam macam ni baru boleh update entry.. Entry santai malam ini, cuba renung2 kan kata2 di bawah.. Untuk memperingati kita semua terutama aku.. Bersederhana la kita dalam semua perkara..


posted from Bloggeroid

{ 7 comments.. read them below or add one }

S.K.A S.K.A 24 September, 2013 10:30
betol 2 =) pernah baca kat blog mana ntah...confirm insaf je
Khir Khalid Khir Khalid 24 September, 2013 13:49
Subhanallah.. peringatan yg penuh kata tersirat. Thanks sharing ye. :)
siti zahara siti zahara 24 September, 2013 14:07
nice..klu zara payah kut nak bli2 baju ni..klu nak bli pun btul2 kumpul duit baru dapat bli klu tak pakai je baju yg sedia ada..tak la membazir ..ye tak..hehehe
Mieya Atiera Mieya Atiera 24 September, 2013 16:40
Erk.. tersentap jantung hati tau bila baca statement tersebut
Kathy Rbain Kathy Rbain 24 September, 2013 20:54
tqvm ye jie..bermanfaat sesangat..
Eiqa Almond Eiqa Almond 27 September, 2013 12:57
pernah nmpak gmbar nie..
penuh mendalam ayat dia. hohoo
Tetamu Istimewa Tetamu Istimewa 27 September, 2013 17:23
Alhamdulilah, memang sentiasa kena muhasabah diri.